ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل یک هدست واقعیت مجازی در فروشگاه هایش عرضه کرده است

هفته پیش و زمانی که اپل گزارش مالی خود را منتشر کرد، خبرنگاران در همان جلسه نظر آقای کوک را در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی پرسیدند و وی هم به شکل غیر مستقیم از علاقه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هفته پیش و زمانی که اپل گزارش مالی خود را منتشر کرد، خبرنگاران در همان جلسه نظر آقای کوک را در مورد تکنولوژی واقعیت مجازی پرسیدند و وی هم به شکل غیر مستقیم از علاقه اپل به این فناوری گفت.

امروز کاشف به عمل آمده که این شرکت در برخی از اپل استورها، یک هدست واقعت مجازی ساده را به فروش می رساند که نمونه ای ارتقا یافته از گوگل کاردبورد به نظر می رسد. این محصول البته به دست یک سازنده شخص ثالث توسعه یافته نه خود اپل و از نام بلند بالای «Mattel View-Master Virtual Reality Starter Pack» برخوردار است اما اپل آن را در فروشگاه های خود با قیمت ۳۰ دلار به فروش می رساند.

این هدست واقعیت مجازی که برای کار کردن به موبایل شما نیاز دارد، بر پایه و اساس فلسفه گوگل کاردبورد توسعه یافته و صرفا قرار است کاربر بتواند با پرداخت مبلغی اندک، با فناوری واقعیت مجازی آشنایی ابتدایی پیدا کند. هدست مورد اشاره با آیفون ۵ و نمونه های جدید تر آن هماهنگی داشته و می تواند آنها را در خود جای دهد. این در حالیست که خود آیفون از طریق یک اپلیکیشن، تصاویر را به شکل دوگانه به نمایش می کشد.

در حال حاضر هدست تازه View-Master محصولی است که پس از خود کاردبورد گوگل، می تواند طعم واقعیت مجازی را به کاربران آیفون بچشاند.

View-Master-VR-5-w600 View-Master-VR-1-w600

View-Master-VR-4-w600

View-Master-VR-2-w600

View-Master-VR-3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hosein
    Hosein | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام اينو از كجا ميشه خريد؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی