ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک: نسخه دوم پاوروال در سال 2016 از راه می رسد

سال گذشته تسلا محصولی به نام پاوروال را رونمایی کرد: نوعی پکیج باتری قابل شارژ برای منازل که با هدف ذخیره سازی انرژی خورشیدی طراحی شده و هر زمان که لازم باشد برق پشتیبان را در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

سال گذشته تسلا محصولی به نام پاوروال را رونمایی کرد: نوعی پکیج باتری قابل شارژ برای منازل که با هدف ذخیره سازی انرژی خورشیدی طراحی شده و هر زمان که لازم باشد برق پشتیبان را در اختیار اعضای خانه قرار می دهد.

این محصول در تعداد محدود ارائه گردید با این همه، طولی نکشید که تسلا 38 هزار پیش سفارش برای خرید آن را دریافت کرد و اعلام نمود که موجودی اش تمام شده و کل پاوروال های تولیدی اش در نیمه نخست 2016، پیش فروش شده است.

ماسک در جریان نشستی سه روز پیش که با مالکان خودروهای تسلا در پاریس داشت، اظهار نمود، ما پاوروال را در اختیار سازمان های مختلفی در سرتاسر دنیا قرار داده ایم تا مورد آزمایش قرار گیرد و به نتایج خوبی در این باره دست یافته ایم.

او در ادامه اینطور گفته است که نسخه دوم از پاوروال حدودا در جولای (آگست امسال) ارائه خواهد شد که به لحاظ قابلیت ها به مراتب بهتر از نسخه اولیه اش است.

مشخص نیست که منظور ماسک از «بهبود قابلیت ها»ی این محصول دقیقا چیست و با وجود آنکه انتظار می رود این تغییر بسیار بزرگ باشد، خود ماسک پیشتر گفته بود نرخ بهبود تکنولوژی باتری ها چندان هم قابل توجه نیست.

برای نمونه، سال گذشته او خاطرنشان کرده بود که کارخانه آتی این شرکت با نام «Gigafactory» باتری های بهتری را نسبت به آنچه هم اکنون تسلا از پاناسونیک خریداری می کند، تولید خواهد کرد با این همه آنطور که ماسک گفته بود این باتری ها «بهبودهای اندکی» را پیدا خواهند کرد.

حالا دقیقا مشخص نیست که منظور ماسک از حرف هایش در مورد پاوربال چیست و باید منتظر ارائه توضیحات بیشتر از سوی او بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی