ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاید اپل نسخه «S» از ساعت هوشمند خود را در مراسم ۲۵ اسفند معرفی کند

«جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه مالی و آماری «Piper Jaffray» امروز گمانه زنی جالبی داشته است. وی باور دارد در مراسم ماه مارس اپل که به احتمال زیاد ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

«جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه مالی و آماری «Piper Jaffray» امروز گمانه زنی جالبی داشته است.

وی باور دارد در مراسم ماه مارس اپل که به احتمال زیاد ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد، باید در انتظار یک نسخه جدید از «اپل واچ» باشیم. این نسخه جدید اما آنقدرها هم جدید نخواهد بود و در واقع شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا تصمیم دارد یک نسخه «S» توسعه داده و همان راهی را برود که اکنون با آیفون هایش می رود.

به این شکل، اپل واچ اگر در در مراسم ماه مارس اپل معرفی شود، از لحاظ ظاهری همسان با نمونه کنونی خواهد بود و برخی جزییات سخت افزاری اش بروز رسانی می شوند. در متنی که این تحلیلگر امروز به انتشار رسانده چنین گفته شده:

اپل واچ: انتظار یک نمونه "S" را داشته باشید. این محصول ظاهری مشابه با اپل واچ کنونی دارد ولی سخت افزار داخلی آن نظیر پردازنده، باتری و بندها بروز رسانی شده اند. بعید به نظر می رسد این محصول از WiFi پشتیبانی کند چرا که در این صورت به شکل مستقل خواهد توانست بدون نیاز به آیفون به کار مشغول شود.

اکنون شاهد عرضه نمونه های S در چرخه بروز رسانی آیفون ها هستیم و اگر اپل نسخه S از اپل واچ خود را عرضه کند، چرخه ای یک ساله برای بروز رسانی این محصول و چرخه ای دو ساله برای تغییر طراحی اش را در نظر گرفته که کمی دور از ذهن به نظر می رسد. پیش از این خبر رسیده بود که این محصول در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون ۷ معرفی خواهد شد و چرخه ای ۱۸ ماهه خواهد داشت چرا که حتی اپل هم انتظار ندارد کاربران هر سال یک ساعت جدید بخرند.

تا رویداد مورد بحث تقریبا یک ماه و نیم باقی مانده و انتظار می رود جدا از بروز رسانی اپل واچ، این شرکت یک تلفن هوشمند چهار اینچی تحت نام iPhone 5SE و آیپد ایر ۳ را معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی