ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی فقط در ماه گذشته 12 میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده

هوآوی با هدف رسیدن به جایگاه برترین تولیدکننده ی موبایل همه تلاشش را به کار بست و بسیار سریع هم توانست چشم اندازهای خود را محقق گرداند به طوری که در سال 2015 میلادی با ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

هوآوی با هدف رسیدن به جایگاه برترین تولیدکننده ی موبایل همه تلاشش را به کار بست و بسیار سریع هم توانست چشم اندازهای خود را محقق گرداند به طوری که در سال 2015 میلادی با فروش بیش از یکصد میلیون دستگاه تلفن هوشمند، به عنوان سومین برند برتر این حوزه معرفی گشت.

از جمله بهترین دیوایس هایی که این شرکت چینی تاکنون عرضه نموده می توان به فبلت Mate 8، ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear و اسمارت فون نکسوس 6P اشاره نمود. خانواده P8 این برند نیز محصولات قابل توجهی هستند که بسیار مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته اند.

در همین راستا و بر اساس گزارشی که شرکت مورد بحث منتشر نموده، P8 Lite از زمان عرضه تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته. به صورت کلی هم خانواده P8 یعنی P8, P8 Lite و P8 Max مجموعا 16 میلیون دستگاه فروش داشته اند.

به ادعای هوآوی بخش بزرگی از این میزان فروش در خارج از کشور چین بوده و جالب است بدانید بیشترین بازار فروش این محصولات را کشورهای اروپائی به خود اختصاص داده اند.

اما فارغ از تمامی موارد مطرح گشته، موضوع جالب تر در مورد این آمار این است که شرکت یاد شده فقط در ماه گذشته میلادی حدود 12 میلیون دستگاه موبایل به فروش رسانده که این میزان در مقایسه با بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته، 93 درصد افزایش داشته است.آمار فروش هوآوی در سال گذشته نیز نشان می داد فروش این شرکت در سال 2015 میلادی به نسبت سال 2014 حدود 44 درصد رشد داشته.

از جمله محصولاتی که موجب موفقیت این شرکت چینی شده P8 Lite است که از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، دو گیگابایت رم و چیپست 8 هسته ای کایرین 620 اشاره نمود.

با توجه به آماری که هوآوی منتشر نموده، هوآوی سال بسیار خوبی را آغاز نموده. حالا باید تا کنگره جهانی موبایل که در ماه آتی برگزار خواهد شد منتظر بمانیم و ببینیم چه محصولات جدیدی را به دیوایس ها کنونی خود اضافه خواهد کرد و آیا می تواند این مسیر پیشرفتی که در پیش گرفته را همین طور تخت گاز ادامه دهد یا خیر.

در همین راستا خوب است یادآوری کنیم شایعات پراکنده ای در مورد ارائه موبایل های P9 از این کمپانی در وب وجود دارند که برای آگاهی از درست یا غلط بودنشان باید تا MWC صبر کرد.

Huawei-P8-Lite-sales_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mr.masoud
    mr.masoud | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    emui نسخه ی سه واقعا عالیه ایراد نرم افزاری نگیرین

  • مرداد
    مرداد | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    راز موفقیت هوآویی فقط قیمتش محصولاتش هست . تولید محصولاتی با حاشیه سود کم ولی با تیراژ بسیار بالا و طیف متنوع محصولات .

  • who am i?
    who am i? | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    سونی رو با این مقایسه نکن!
    چین کجا و ژاپن کجا

  • majid
    majid | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    Huawei تو بخش نرم افزاری خیلی ضعیف عمل کرده و رابط کاربری این شرکت خیلی بده.
    خیلی دوست داشتم سونی هم به سرعت هواوی برسه ولی ...

    • armin
      armin | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      بخش نرم افزاری هرچقدرم ضعف داشته باشه طبیعیه چون وقتی چن سال بعد از برندای دیگه اومده نباید انتظار داشت که به اندازه اونا پخته باشه.البته امسال بازم خیلی بخش نرم افزارش بهتر شده رفته رفته خیلی بهترم میشه سرعت پیشرفتش خیلی زیاده
      متاسفانه این دو دیدگاه درمورد هواوی از اون اول هی داره تکرار میشه مثل اینکه ریشه کن بشو هم نیس: چینیه و نرم افزارش ضعیفه( خیلیام تا حالا یه پرچم دار هواوی دستشون نگرفتنا ولی گیر سه پیچ دادن نرم افزارش ضعیفه در صورتی ک اونطوریم که فک میکنید نیس دیگه حتی توی گوشیای پونصد تومنیش هم شما لگ و کندی نمیتونی ببینی ولی قبول دارم به اندازه اون یکیا پخته نیس ولی بزودی نرم افزارشم عالی میشه)

    • pars
      pars | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      شما اصلا هواوی نداشتی چون هواوی از EMUI3 به بعد بسیار عالی و زیبا و پرامکانات شده و بسیار نرم افزار غنی ای داره

    • vahido
      vahido | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

      واقعا مسخرست زیر هر مقاله مربوط به برند هواوی همیشه یه تعداد میان ازش بد میگن در حالی که اصلا باهاش کار نکردن فقط فکر میکنن الان خیلی روشن فکر هستن و حتما باید یه گیری بدن الان این دوازده میلیون از نظر شما احمق هستن که هواوی خریدن فقط شما عاقلید که سونی میخرید

مطالب پیشنهادی