ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدیدی از LeEco Le 2 که از معرفی زود هنگام این موبایل خبر می دهند

کمپانی LeEco جدیدا بسیار خبر ساز شده، پس از معرفی نخستین تلفن هوشمند با چیپست اسنپدراگون 820 و آمار فروش بالای محصولاتش، امروز نیز شایعاتی مبنی بر ورود پرچمدار آتی این شرکت در وب منتشر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

کمپانی LeEco جدیدا بسیار خبر ساز شده، پس از معرفی نخستین تلفن هوشمند با چیپست اسنپدراگون 820 و آمار فروش بالای محصولاتش، امروز نیز شایعاتی مبنی بر ورود پرچمدار آتی این شرکت در وب منتشر گشته که اعلام می کنند موبایل بعدی «لی اکو» به جای بهار سال آینده در اسفند همین امسال رونمائی خواهد گشت.

بر اساس همین شایعات، LeEco Le 2 با چیپست Helio X20 مدیا تک همراه خواهد بود و رندرهایی که از آن منتشر گشته نیز نشان می دهند، نمایشگر محصول مورد بحث شیشه ی 2.5D دارد و بدنه ی فلزی آن نیز تا اندازه ای خمیده است.

همان طور که می توانید در عکس ها ببینید، بدنه ی دستگاه کاملا باریک بوده و صفحه نمایش آن نیز تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد. در بخش پشتی آن نیز یک دوربین به همراه فلاش دوگانه LED دیده می شود. همچنین باید گفت قابلیت هایی در سمت راست نمایشگر به چشم می خوردند که احتمالا ویژگی نرم افزاری جدیدی است که  قرار است LeEco Le 2 آن را معرفی نماید و از دیگر مشخصات احتمالی آن هم می توان به بدنه تمام فلزی، 4 گیگابایت رم و حسگر تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.

حالا باید منتظر بود و دید آیا شرکت چینی مورد بحث پرچمدار آتی خود را تا پیش از پایان یافتن امسال معرفی می کند یا خیر و آیا مشخصات آن همین مواردی خواهند بود که تاکنون شایعه شده. در ادامه می توانید رندرهای یاد شده را مشاهده کنید.

LeEco-Le-2-renders-leak_2-w600

LeEco-Le-2-renders-leak_3-w600

LeEco-Le-2-renders-leak_4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • m.a
    m.a | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    بنجل محض

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی