ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک سالگرد دوازده سالگی اش را با ویدئوهای “روز دوستان” جشن می گیرد

انگار همین دیروز بود که برای نخستین بار، نام شبکه ای اجتماعی به نام فیسبوک به گوشمان خورد. اندکی پس از آن، فیسبوک به موفقیتی در سطح بین المللی رسید، تعداد کثیری از مردمان دنیا در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

انگار همین دیروز بود که برای نخستین بار، نام شبکه ای اجتماعی به نام فیسبوک به گوشمان خورد. اندکی پس از آن، فیسبوک به موفقیتی در سطح بین المللی رسید، تعداد کثیری از مردمان دنیا در آن حساب کاربری ساختند و به طور روزانه مشغول فعالیت در آن شدند. امروز، سالگرد 12 سالگی این شبکه اجتماعی دوست داشتنی است و فیسبوک تصمیم گرفته تا با برنامه ای تحت عنوان "روز دوستان"، این رویداد را گرامی بدارد.

امروز با باز کردن حساب کاربری فیسبوک خود می توانید شاهد ویدئوی کوتاهی باشید که فیسبوک با الگوریتمی ویژه، از تصاویر و محتوای بارگذاری شده در حساب کاربری شما ساخته است. فیسبوک تصاویر خاطره انگیزی که طی این سال ها با دوستانتان انداخته اید را گردآوری کرده و در یک ویدئوی زیبا برایتان به نمایش می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این ویدئو تا زمانی که مشاهده اش نکرده و آن را تأیید نکرده باشید، روی تایملاین تان به نمایش در نمی آید. اگر از تصاویری که فیسبوک برایتان انتخاب کرده راضی نیستید، می توانید محتوای ویدئو را بسته به سلیقه خود ویرایش کرده و آنگاه نسخه نهایی را به تایملاین تان بفرستید.

طبق گفته فیسبوک، امکان ساخت این ویدئوها از همین حالا برای "بخش اعظم مردم دنیا" فراهم شده. اگرچه به علت اختلاف زمانی کشورهای مختلف، مردم بعضی کشورها از ظهر امروز (چهارم فوریه) به بعد امکان دسترسی به این قابلیت را خواهند داشت.

مضاف بر ساخت ویدئو از تصاویر خاطره انگیز، فیسبوک به تازگی آخرین آمار مربوط به میزان پراکندگی کاربرانش را هم منتشر کرده. میزان این پراکندگی از 3.74 درجه در سال 2011، حالا به 3.57 درجه کاهش پیدا کرده است. و آخرین قابلیت استیکرهای جدیدی تحت عنوان استیکرهای "دوستی" و "بهترین دوستان" هستند که می توانید به رایگان آنها را از فروشگاه استیکر فیسبوک دریافت و با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یوسف
    یوسف | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی دلگیر شده فیسبوک ملت مهاجرت کردن

  • بیژن
    بیژن | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    حدود یه سالی میشه که دیگه از فیسبوک استفاده نمیکنم... دی اکتیو کردم راحت شدم

مطالب پیشنهادی