ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی سامسونگ برای کامیون ها در آرژانتین وارد مرحله اجرا شد

چند ماه پیش، سامسونگ از طرحی خبر داد که به رانندگان وسایل نقلیه اجازه می داد تا جاده را از طریق پنل های نصب شده روی کامیون جلویی شان تماشا کنند. در واقع، این مسئله ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

چند ماه پیش، سامسونگ از طرحی خبر داد که به رانندگان وسایل نقلیه اجازه می داد تا جاده را از طریق پنل های نصب شده روی کامیون جلویی شان تماشا کنند. در واقع، این مسئله می تواند به رانندگان کمک کند تا از خطر احتمالی که در لاین مقابل است اجتناب کنند.

رانندگان اگر قصد سبقت را داشته باشند می توانند با نگاه کردن به مسیر پیش روی شان در پشت کامیون های سنگین، از نبود هیچ وسیله نقلیه ای در لاین مقابل مطمئن شوند و با خیالی آسوده از کامیون پیشی بگیرند.

اما گویا این مسئله در حد طرح باقی نمانده و سامسونگ قصد دارد آن را به صورت رسمی بیازماید. امروز این کمپانی کره ای اعلام کرد که طرح Safety Truck را در آرژانتین آغاز کرده تا علاوه بر امکان رانندگی مطمئن تر، از تصادفات نیز جلوگیری کند.

سامسونگ تصمیم گرفته تا طی 4 ماه، این طرح را در آرژانتین و سپس سراسر جهان اجرایی کند. اگرچه این طرح چندان کامل نیست و تولیدکنندگان ماشین دخالت چندانی در آن ندارند، اما اجرا کردنش بهتر از نبودنش است. در ادامه تصاویر این طرح را مشاهده می کنید.

samsung-safety-truck-5-1

samsung-safety-truck-4-1

samsung-safety-truck-3-1

samsung-safety-truck-2-1

samsung-safety-truck-1-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • هادی
    هادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    الان سامسونگ پیش خودش فکر می کنه خیلی خلاقیت به خرج داده برای این طرح و کلی به خودش افتخار می کنه؟؟؟ واقعا اینکه یه تلویزیون بذاری پشت کامیون که جلوش رو نشون بده، خلاقیتی توش هست؟؟؟ یا فقط هزینه الکی هست. حساب کن آمار خرابی این دستگاه ها رو، هزینه بالایی که معلوم نیست کی قراره متقبل بشه؟ (کامیون دار؟ آیا حاضره همچین هزینه ای رو قبول کنه)...بعدشم احتمال دزدیده شدن و خراب کردن این ال سی دی ها رو حساب کن...البته با یه دستکاری کوچیک هم میشه این ال سی دی هارو تنظیم کرد بجای جلوی کامیون، کارتون پخش کنن برای بچه های تو جاده، فکر کنم اینجوری طرح جذاب تر بشه، دیگه بچه ها هم تو مسافرت حوصله اشون سر نمیره، چون پشت هر کامیون که گیر می افتن کلی کارتون می بینن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی