ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Next Browser؛ مرورگری امن و قدرتمند برای گجت های اندروید

در این که گوگل کروم، انتخاب اول اکثر کاربران اندروید برای وبگردیست شک و شبهه ای وجود ندارد. اما آیا به این مرورگر می توان در همه جا و تحت هر گونه شرایط اتکا کرد؟ اگر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

در این که گوگل کروم، انتخاب اول اکثر کاربران اندروید برای وبگردیست شک و شبهه ای وجود ندارد. اما آیا به این مرورگر می توان در همه جا و تحت هر گونه شرایط اتکا کرد؟

اگر به اینترنت ضعیفی متصل باشید، یا اینکه گجت تان به علت رم ناکافی و سخت افزار رده پایین به سختی قادر به اجرای مرورگر حجیم کروم باشد، بد نیست که نگاهی هم به مرورگرهای سبک تر و فشرده تر موجود در پلتفرم اندروید همچون Next Browser بیندازید.

Next Browser 2

نسخه جدید و بروزشده این مرورگر، بر خلاف مرورگر کروم دوستدار حافظه رم گجت است و جای کمی از آن را اشغال می کند. همین مورد باعث شده تا Next Browser را مرورگری ایده آل برای وبگردی با دستگاه های میان رده و ضعیف بدانیم.

Next Browser صفحات اینترنتی را با فرمتی فشرده تر از مرورگرهای دسکتاپ بارگذاری می کند، بنابراین اگر از اینترنت دیتا استفاده می کنید و حجم مصرفی برایتان اهمیت دارد، با این مرورگر می توانید در مصرف دیتا به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید؛ بارگذاری صفحات در حالت بدون عکس هم گزینه دیگری در این مرورگر است که مصرف دیتا را به حداقل میزان ممکن خود می رساند.

Next Browser از ژست های حرکتی برای جابجایی میان تب های جدید پشتیبانی می کند، و ضمنا مشابه مرورگر کروم، حالت Incognito هم در آن وجود دارد تا بدون گذاشتن ردی از خود در بخش تاریخچه بتوانید با خیال راحت، محیط وب را مرور کنید.

قابلیت مهم دیگر Next Browser، پشتیبانی از افزونه هاست. افزونه هایی مثل تبدیل صفحات به PDF، افزودن متن به اورنوت، ذخیره سازی در اپ Pocket، اشتراک در توئیتر و ... را می توانید به راحتی از فروشگاه افزونه های اپ دانلود کنید که خوشبختانه اکثرشان رایگان هستند.

وجود حالت شب برای مطالعه آسان در نور کم، همگام سازی بوکمارک ها، شخصی سازی صفحه خانه برای دسترسی های سریع و فید اخبار درون برنامه ای از دیگر قابلیت های Next Browser هستند که تجربه اش را به امری واجب تبدیل کرده اند.

Next Browser for Android

Next Browser for Android

سازنده: GO Launcher Dev Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین ارشد
    حسین ارشد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    این نسخه جدیدی(نسخه 2.0) که اعلام کردین جایی خبری ازش نیست! حتی بروی خود برنامه هم چک آپدیت رو زدم گفت همین نسخه(نسخه 1.19) آخرین هستش!!

    ولی در کل خوب شد که از این مرورگر اندروید هم مقاله زدید.
    من از نسخه بتای این مرورگر در حال استفاده بودم تا الان که بخاطر عدم سینک شدن بوکمارک هاش با مرورگر فایرفاکس(مرورگر دسکتاپم) مجبور شدم به Boat Browser نقل مکان کنم.آخه سینکش فقط با مرورگر گروم هستش.
    با سپاس فراوان از شما و همچنین اطلاع رسانی دوسته خوبم(ممدگلوری)

مطالب پیشنهادی