ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینتندو امیدوار است تا اعضای My Nintendo به رقم 100 میلیون برسد

در اوایل سال گذشته شرکت نینتندو تصمیم گرفت تا برنامه Club Nintendo را منحل کرده و نسخه پیشرفته آن با نام My Nintendo را عرضه کند؛ دو سرویسی که به Loyalty Program یا برنامه وفاداری ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

در اوایل سال گذشته شرکت نینتندو تصمیم گرفت تا برنامه Club Nintendo را منحل کرده و نسخه پیشرفته آن با نام My Nintendo را عرضه کند؛ دو سرویسی که به Loyalty Program یا برنامه وفاداری معروف اند.

در این نوع سرویس ها، مصرف کننده می تواند به صورت رایگان عضو شده و از مزایایی بهره مند شود. اکنون به نظر می رسد نینتندو برنامه های بسیار زیادی برای My Nintendo داشته و روی موفقیت آن حساب ویژه ای باز کرده است.

Tatsumi Kimishima، مدیر عامل نینتندو، در گفت و گویی هدف ابتدایی این شرکت برای My Nintendo را رسیدن به رقم 100 میلیون کاربر عنوان نمود. وی در این رابطه اذعان داشت: « تلاش ما در وهله اول، رسیدن به این تعداد کاربر است. باور داریم My Nintendo می تواند تجربه ای بهتر و لذت بخش تر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.»

هدف اصلی My Nintendo ارائه امکاناتی بیشتر از Club Nintendo برای مصرف کنندگان و جذب آنان به کنسول های نینتندو است. فارغ از مزایای گوناگون، پاداش هایی برای سرویس مورد بحث در نظر گرفته شده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • Gold Points

با خرید بازی های نینتندو، محتوای دیجیتالی یا کنسول های این شرکت به دست می آید. به واسطه گلد پوینت، در خرید دیگر محصولات نینتندو تخفیف خواهید گرفت.

  • Platinum Points

با بازی کردن عناوین نینتندو، سر زدن به وبسایت این شرکت یا عضویت در Nintendo eShop [فروشگاه اینترنتی] این پاداش را کسب می کنید. پلاتینم پوینت را می توان صرف خرید والپیپر یا محتوای گوناگون کرد.

miitomo
نمایی از رابط کاربری Miitomo؛ اولین بازی نینتندو برای اسمارت فون ها

علاوه بر این، شرکت یاد شده جزییات جدیدی از اولین عنوان موبایل خود منتشر نمود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، Miitomo در ماه مارس عرضه می شود. علاقه مندان نیز می توانند در 17 فوریه (چهارشنبه - 28 بهمن) از طریق Nintendo Network حق عضویت گرفته و از اولین کسانی باشند که زمان انتشار دقیق بازی را دریافت می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر، Miitomo بیش از آن که یک بازی ویدیویی باشد، به عنوان اپلیکیشنی برای برقراری ارتباط میان گیمرها شناخته می شود. در بازی کنترل شخصیت هایی با نام Miis را داشته و می توانید با گیمرها رابطه برقرار کنید.

پنج مینی گیم نیز در آینده به اپلیکیشن افزوده می شود. نینتندو امیدوار است چهار بازی موبایل دیگر تا مارس 2017 منتشر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی