ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ سقف تعداد کاربران در چت های گروهی را افزایش داد

سرویس پیام رسانی محبوب واتس اپ، حدود یک ماه پیش به موفقیتی عظیم دست یافت و اعلام کرد که از مرز داشتن یک میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کرده است. فیسبوک حدود دو سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سرویس پیام رسانی محبوب واتس اپ، حدود یک ماه پیش به موفقیتی عظیم دست یافت و اعلام کرد که از مرز داشتن یک میلیارد کاربر فعال در ماه عبور کرده است. فیسبوک حدود دو سال پیش، سرویس واتس اپ را زیر پرچم خود آورد و ماه گذشته اعلام نمود که استفاده از واتس اپ رایگان بوده و دیگر نیازی به پرداخت 1 دلار نیست.

این تصمیم فیسبوک سبب شد که واتس اپ بیش از پیش محبوب شده و کاربران بیشتری نسبت به استفاده از آن تمایل نشان دهند. آخرین آمار و ارقام نشان می دهد که به صورت روزانه، بیش از 42 میلیارد پیغام میان کاربران رد و بدل می شود. در همین حال، بیش از 1 میلیارد گروه چت در واتس اپ وجود دارد و کاربران آن ها، به صورت روزانه 1.6 میلیارد عکس و 250 میلیون ویدیو با یک دیگر به اشتراک می گذارند.

اپلیکیشن واتس اپ دائما بروزرسانی می شود و هر از چندگاهی، قابلیت های کارآمدی نظیر تماس صوتی، که سال پیش عرضه شد، با خود به همراه می آورد. اما آپدیت اخیر واتس اپ، قابلیتی دارد که برای گروه های چت بزرگ بسیار مفید واقع خواهد شد. واتس اپ پیش از این سقف 100 کاربر را برای گروه ها تعیین کرده بود؛ اما از این پس این تعداد به 256 نفر افزایش یافته است.

آپدیت جدید فعلا در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار گرفته و هنوز تکلیف سیستم عامل های ویندوز فون یا بلک بری نامشخص است. نسخه جدید اپلیکیشن مورد بحث، صرفا همین قابلیت را در خود جای داده و تغییر دیگری در هیچ یک از بخش های آن به چشم نمی خورد. در نهایت شاید تعیین سقف 256 نفری برای گروه ها، چندان تفاوتی برای کاربران عادی ایجاد نکند اما مسلما صاحبان کار و تجارت نفع زیادی از این قابلیت خواهند برد.

WhatsApp Messenger

WhatsApp Messenger

سازنده: WhatsApp Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 52.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    لینک واتساپ وینفون
    https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/whatsapp/9wzdncrdfwbs
    اگه زحمتی نداره اضافه کنید

    پ ن:یعنی حتی یکی از نویسندگان دیجی وینفون نداره که بدونه چه اپ هایی براش هست یا نه؟یا حوصله گشتن تو سایت مایکروسافت رو ندارید؟

  • fred
    fred | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    امیدوارم مشکل هنگ کردن و کرش کردن واتساپ تو ios هم حل بشه تو این آپدیت !

  • محمد م
    محمد م | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

    برای ویندوزفون هم آپدیت یک هفته پیش که اومد واتساپ گروه ها ۲۵۶ تایی شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی