ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آموزش تلفظ صحیح کلمات انگلیسی با اپلیکیشن Sounds: The Pronunciation App

یکی از مشکلات بزرگی که همیشه گریبان گیر اکثر زبان آموزان بوده، عدم تسلط کافی بر تلفظ صحیح واژگان و جملات است. احتمالا بارها با افرادی برخورد داشته اید که علیرغم داشتن دایره لغاتی قوی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یکی از مشکلات بزرگی که همیشه گریبان گیر اکثر زبان آموزان بوده، عدم تسلط کافی بر تلفظ صحیح واژگان و جملات است. احتمالا بارها با افرادی برخورد داشته اید که علیرغم داشتن دایره لغاتی قوی و توانایی صحبت بالا، با لهجه ای بسیار بد و غیر حرفه ای واژگان انگلیسی را تلفظ می کنند، طوری که شنوندگان متوجه حرف هایشان نمی شوند.

اگر می خواهید در انگلیسی صحبت کردن، تلفظ امریکن یا بریتیش شایسته و شیکی داشته باشید، اپلیکیشن Sounds: The Pronunciation App می تواند معلم بسیار خوبی برایتان باشد.

Sounds 2

این اپلیکیشن رایگان، کلیه حروف آوایی زبان انگلیسی (علائم فونتیک) را در بخشی به نام Charts برایتان ردیف کرده که با فشردن روی هر یک، با آوا و تلفظ صحیح هر کدام در دو لهجه امریکن و بریتیش آشنا می شوید.

وقتی که بقدر کافی به حروف آوایی مسلط شدید، حالا می توانید به منوی Practice رفته و به تمرین آموخته هایتان مشغول شوید. تمرینات بدین صورت هستند که اپلیکیشن کلمه ای مثل Join را با علائم فونتیک برایتان می نویسد (/'dʒɔɪn/) و شما باید با تشخیص این حروف آوایی، کلمه کامل را در فیلد خالی اپ تایپ کنید.

بر عکس این حالت هم ممکن است، یعنی کلمه کامل برایتان به نمایش در می آید و حالا باید شکل فونتیکی صحیح آن را برای اپ مشخص نمایید. اپلیکیشن می تواند از شما کوئیز هم بگیرد، تا ببینید که چقدر در تلفظ صحیح کلمات حرفه ای شده اید.

Sounds: The Pronunciation App رایگان است، و در همین نسخه شما را با اصول مقدماتی تلفظ صحیح لغات انگلیسی آشنا می کند، اما برای یادگیری بیشتر می توانید نسخه حرفه ای اپ را خریداری کنید تا به امکاناتی مثل ضبط صدای خودتان و 650 واژه مهم انگلیسی برای تلفظ دسترسی داشته باشید.

Sounds: The Pronunciation App

Sounds: The Pronunciation App

سازنده: Macmillan Education قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4.6 / 9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ع.کریمی
    ع.کریمی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

    تلفّظ درست زبان انگلیسی از مفرّح ترین اهدافمه
    منم این برنامه جالب رو به همه پیشنهاد میکنم. البته مثل اینکه تعداد لغاتش کمه ولی ارزش داره.

  • اوبونتو
    اوبونتو | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    برنامه خوبی بود

مطالب پیشنهادی