ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری 200 نفر از نیروهای خود در کانادا و فلوریدا را اخراج می کند

بلک بری تایید کرده است که 200 نفر از نیروهای خود را در کانادا و فلوریدا تعدیل خواهد کرد. اخراج این افراد پیشتر به صورت قطعی اعلام نشده بود اما گفته می شود که برخی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بلک بری تایید کرده است که 200 نفر از نیروهای خود را در کانادا و فلوریدا تعدیل خواهد کرد. اخراج این افراد پیشتر به صورت قطعی اعلام نشده بود اما گفته می شود که برخی از آنها روی پروژه BlackBerry 10 و در واحد محصولات سخت افزاری این شرکت کار می کرده اند.

کارکنانی که به دنبال این تصمیم قرار است شغل خود را از دست بدهند در دفاتر واترلو و سانرایز واقع در فلوریدا مشغول به کار بوده اند.

این تصمیم در حالی اعلام می شود که آینده بلک بری به خاطر دوگانگی شخصیتی اخیرش به شدت در هاله ای از ابهام فرو رفته. جان چن مدیرعامل این شرکت کانادایی پیشتر خبر داده بود که امسال تعدادی آپدیت امنیتی برای BlackBerry 10 عرضه می شود در حالی که دامیان تی مدیر ارشد بخش محصولات آن در آسیا و اقیانوسیه پیشتر خبر داده بود که سیستم عامل یاد شده به زودی از دور خارج می شود و در واقع منظورش این بود که آینده بلک بری در اندروید نهفته است.

با این همه، این شرکت بعدها اظهار داشت که همچنان نسبت به پلتفرم یاد شده متعهد است و در نظر دارد که با ارائه آپدیتی آن را تا حد ممکن برای دولت ها و سازمان ها ایمن نماید.

اما مادامی که حرف از یک موبایل مبتنی بر BlackBerry 10 در میان باشد، بهتر است که حسابی روی این شرکت باز نشود. جان چن مدیرعامل کمپانی مورد بحث نیز پیشتر خبر داده بود که در نظر دارد در آینده نزدیک یک موبایل اندرویدی دیگر را احتمالا با نام Vienna ارائه نماید.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که در اصل تصور می شد شمار نیروهای اخراجی بلک بری برابر با 2700 نفر باشد و حالا تایید این خبر و اعلام شمار نیروهای تعدیلی می تواند تا حدودی از نگرانی کارکنان آن بکاهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    شرکت بلک بری همین اواخر یکی از تحسین برانگیز ترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۵ رو ارائه داد. اگر گوشی های بیشتری مثل PRIV بسازه و روی بازاریابی بهتر تمرکز کنه، حتما یکی از بهترین های دنیای موبایل های هوشمند میشه.

  • پنیر
    پنیر | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی حیفه

    شركتی كه فقط به فكر سود باشه (استخدام مدیر عامل سه تا صدتومن چینی) كه فقط فكر پوله و نه فکر مشتری و از محصولاتش (نرمافزاری) پشتیبانی نكنه، اصالتش رو از دست می ده و محكوم به شكستی مثل بلكبریه

    د لا مصب می مردی یه چنتا نرم افزاری بازی ای كوفتی چیزی می دادی بیرون

    یكی قرص اعصابمو بده تا ذهنم باز نشده....

مطالب پیشنهادی