ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر تاکنون ۱۲۵۰۰۰ حساب کاربری را برای مقابله با داعش مسدود کرده است

همان طور که می دانید گروه های تروریستی مثل داعش روز به روز فعالیت خود در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهند و همین موضوع، بار سنگینی را روی دوش توییتر و دیگر شبکه های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

همان طور که می دانید گروه های تروریستی مثل داعش روز به روز فعالیت خود در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهند و همین موضوع، بار سنگینی را روی دوش توییتر و دیگر شبکه های این چنینی قرار داده اجازه ندهند سرویس هایشان برای فعالیت مخرب این گروه ها مورد استفاده قرار گیرد.

در همین راستا امروز توییتر برای نخستین بار، از میزان استفاده گروه های تروریستی از خدماتش پرده برداشت و اعلام کرد از میانه سال ۲۰۱۵ تاکنون حدود ۱۲۵ هزار حساب کاربری را به دلیل چنین فعالیت هایی بسته

توییتر علاوه بر این می گوید اندازه تیم نظارتی خود را افزایش داده تا تصمیم گیری در مورد گزارش های رسیده با سرعت بیشتری انجام گرفته و این موضوع در کنار سیستم های خودکار، آزادی عمل گروه های تروریستی را بیش از پیش تنگ نماید.

یکی از مقامات توییتر می گوید نتیجه افزایش نظارت توییتر از هم اکنون مشهود است و به همین سرعت میبینیم که چنین گروه هایی در حال صرف نظر کردن از ادامه فعالیت در این شبکه اجتماعی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • samenta
    samenta | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴


    افرین به توییتر?

  • s.s.b
    s.s.b | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    این همه طرفدار داعش ! این تعداد ابله برای جهان تاسف باره

مطالب پیشنهادی