ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با سرویس جدید “پیام پیشواز” ایرانسل آشنا شوید

اپراتور دوم تلفن همراه کشور با ارائه سرویس "آهنگ پیشواز" برای مشتریان سیم کارت های خود، انتظار برای برقراری مکالمه را به کار قابل تحمل تری از گذشته تبدیل نمود. اگر در گذشته پیش از برقراری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اپراتور دوم تلفن همراه کشور با ارائه سرویس "آهنگ پیشواز" برای مشتریان سیم کارت های خود، انتظار برای برقراری مکالمه را به کار قابل تحمل تری از گذشته تبدیل نمود. اگر در گذشته پیش از برقراری یک تماس، ناچار به شنیدن یک بوق یکنواخت و بی روح بودید، حالا و به لطف ایرانسل می توانید به جای آن از شنیدن یک موسیقی روح بخش و نشاط آور لذت ببرید و ضمنا از همین طریق، با روحیات و سلایق طرف مقابل هم آشنا شوید.

ایرانسل در جدیدترین اقدامش برای گسترش سرویس آهنگ پیشواز، به تازگی از سرویس "پیام پیشواز" رونمایی کرده؛ قابلیتی که به شما امکان در نظر گرفتن یک متن ویژه برای استقبال از تماس گیرندگان می دهد تا هر که با شما تماس گرفت، پیش از برقراری ارتباط بتواند متنی که مختص او در نظر گرفته اید را بخواند. این اپراتور، تنها شرکتی نیست که این ایده را پیاده کرده و می‌توانید از برخی سرویس‌ها برای آهنگ پیشواز رایتل نیز بهره ببرید.

در این مقاله نگاه کوتاهی داشته ایم بر چگونگی راه اندازی این سرویس از طریق پرتال اختصاصی ایرانسل و خدماتی که با ثبت نام در آن بدست می آورید، تا بیشتر با موارد استفاده از این سرویس جدید آشنا گردید.

پیام پیشواز چیست و چه تفاوتی با آهنگ پیشواز دارد؟

بسیاری از افراد ممکن است در نظر اول، تفاوت میان آهنگ پیشواز و پیام پیشواز را متوجه نشوند. اما به طور دقیق، پیام پیشواز یک پیام استقبال "متنی" است که پیش از برقراری ارتباط به صورت یک پیام فلش، روی صفحه نمایش تماس گیرنده پدیدار می شود.

سرویس پیام پیشواز ایرانسل برای مقاصد شخصی و تجاری قابل استفاده است. به عنوان مثال، یک کسب و کار نوپا می‌تواند محصولات و خدماتش را در پیام پیشواز خود تبلیغ کند. البته از این قابلیت می توانید برای غافلگیر کردن دوستانتان هم استفاده کنید، مثلا به همین شیوه تولد او را تبریک بگویید.

همچنین هنگامی که احیانا قادر به پاسخگویی نبوده یا به تلفن‌تان دسترسی نداشته باشید، می‌توانید وضعیت‌ خود را با تنظیم پیام پیشواز از طریق پرتال اینترنتی به تماس‌گیرنده‌های مورد نظرتان اعلام کنید. حتی می‌توانید در زمان دلخواه، برای یک مخاطب خاص پیام پیشواز اختصاصی در نظر بگیرید.

چگونه پیام پیشواز خود را فعال کنیم؟

پیام پیشواز را می توانید هم به صورت آفلاین و پیامکی، و هم با مراجعه به پرتال مخصوص پیام پیشواز (http://pishvaz.irancell.ir) فعال نمایید.

کلیه مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند با ارسال عدد 1 برای بسته ماهانه یا 7 برای بسته هفتگی به شماره 8585، در خدمات پیام پیشواز ثبت نام کنند و جمله یا متن دلخواه خود را تنظیم کنند. هزینه ثبت نام در این سرویس به شرح زیر است:

222

اگر پیام پیشواز دیگران برای شما جالب بود هم می‌توانید آن را به عنوان پیام پیشواز خودتان کپی کنید. برای این کار، شماره تلفن همراه شخص مورد نظر به علاوه حرف C را به شماره 8585 پیامک کنید. مثلا: 09351111111C

اما روش مراجعه به پرتال، به مراتب روش آسان تری است. با مراجعه به نشانی اینترنتی پرتال، می‌توانید با استفاده از شماره ایرانسل و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-care) خود وارد پرتال شده و به تنظیمات کامل پیام پیشواز دسترسی داشته باشید.

مهم ترین امکانات پرتال پیام پیشواز ایرانسل

22

با ورود به پرتال اینترنتی پیام پیشواز، به این امکانات دسترسی خواهید داشت:

  • نمایش پیام دلخواه به تماس گیرنده
  • امکان شخصی‌سازی پیام پیشواز بر اساس تماس‌گیرنده و زمان تماس
  • امکان تنظیم پیام پیشواز اختصاصی برای گروه خاصی از تماس‌گیرنده‌ها
  • امکان تعریف فهرست تماس‌گیرنده‌های مجاز و غیرمجاز

با ورود به صفحه شخصی تان در پرتال اینترنتی پیام پیشواز، می توانید برای پیام خود تنظیمات روزانه و هفتگی تعریف کنید. اگر می‌خواهید پیام پیشواز شما طی روزهای معینی برای دوستانتان نمایش داده شود، «تنظیمات روزانه» و اگر می‌خواهید پیام پیشوازتان در طول یک دوره سرویس برای یک یا چند روز خاص از هفته برای دوستانتان ارسال شود، «تنظیمات هفتگی» را انتخاب کنید.

44

در پورتال پیام پیشواز ایرانسل صفحه‌ای با عنوان «مدیریت مخاطبین» در نظر گرفته شده که در واقع یک دفترچه تلفن را برای شما فراهم آورده است و با استفاده از آن شما می‌توانید مخاطبان خود را اضافه، حذف یا ویرایش و حتی گروهی از مخاطبان را ایجاد نمایید.

استفاده از سرویس پیام پیشواز، روشی است که بتوانید به شیوه ای جدید و خلاقانه از کسانی که با شما تماس می گیرند استقبال کنید و همچنین از آن برای اهداف تبلیغاتی خود بهره بگیرید. در مورد این سرویس چه نظری دارید؟ در بخش نظرات می توانید دیدگاه های خود را به گوش مسئولین ایرانسل برسانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    كمك كنيد من غير فعالش كنم??

  • حسین
    حسین | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    طرح خوبیه
    ولی ایرانسل ندارم

مطالب پیشنهادی