ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های آفلاین؛ معرفی ده بازی موبایل بدون نیاز به اینترنت [قسمت اول]

با وجود بازار داغ بازی های آنلاین، نبود دسترسی همیشگی به اینترنت تبدیل به یکی از بزرگترین معضلات کاربران برای اوقات فراغت شان شده. بهترین راه حل در این مواقع، داشتن بازی هایی روی تلفن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

با وجود بازار داغ بازی های آنلاین، نبود دسترسی همیشگی به اینترنت تبدیل به یکی از بزرگترین معضلات کاربران برای اوقات فراغت شان شده.

بهترین راه حل در این مواقع، داشتن بازی هایی روی تلفن های هوشمند است که در طول انجام دادن آنان نیاز به اتصال دائمی اینترنت نباشد. در این مقاله سعی داریم به معرفی ده عنوان برتر آفلاین بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

Dark Echo

Dark-Echo

در میان هیاهوی آثار کلیشه ای سبک وحشت، عناوینی عرضه می شوند که با ایده های خلاقانه خود، بار دیگر لذت ترسیدن را به مخاطب القا می کنند. Dark Echo، عجیب ترین بازی لیست، عنوان جذابی در سبک یاد شده است. بازی برای خلق احساس ترس از صحنه های تکان دهنده یا چهره های عجیب غریب استفاده نمی کند، بلکه تنها از یک المان بهره می برد: صدا. دارک اکو بازیکن را در محیطی تاریک قرار داده و او باید با استفاده از انعکاسِ خطوطِ صدایِ پایش، راه را پیدا کند و از دست شیاطین بگریزد. بسیار خوب، ایده جالبی است؛ ولی ترسناک؟ پاسخ به این سوال را با دانلود بازی و انجام آن به وسیله یک هدفون متوجه خواهید شد!

Dark Echo

Dark Echo

سازنده: RAC7 قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 54.6 / 43 / 32 مگابایت زبان:

Shadow Blade

shadow-blade-mobile-game

تاکنون پیش آمده هنگام تجربه اثری گذر زمان را احساس نکنید؟ لحظه جالبی است، اما زمانی جالب تر می گردد که متوجه می شوید آن اثر تولید داخل بوده! Shadow Blade یا شمشیر تاریکی را می توان در این دست عناوین قرار داد؛ بازی که توسط استودیو دد میج، سازنده گرشاسپ، ساخته شده. داستان شمشیر تاریکی پیرامون نینجایی است که سعی دارد با فراگیری تکنیک های مختلف به درجه Shadow Blade برسد. حضور کنترل دقیق، تنوع مراحل و تزریق جنبه های اکشن به بخش مخفی کاری، موجب گشت تا بازی نقدهای مثبت بسیار زیادی را دریافت کرده و جوایز گوناگونی را ببرد.

Shadow Blade

Shadow Blade

سازنده: Dead Mage قیمت: 1.99 دلار / 4000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225 / 137 مگابایت زبان:

Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns

با وجود عمر کوتاه دوران غرب وحشی، آثار این سبک از محبوبیت خاصی برخوردارند. استودیوی معروف گیم لافت نیز با آگاه بودن به این موضوع، تصمیم گرفت تا در Six-Guns: Gang Showdown پا به دنیای وسترن بگذارد. در بازی نقش فردی را ایفا می کنید که با فرار به ایالت آریزونا مشکلاتی گریبان گیرش می شود. به طور خلاصه، هر آنچه که از یک عنوان با تم غرب وحشی انتظار می رود را بازی دارد؛ از قابلیت آزاد کردن سلاح های گوناگون، اسب، ماموریت های مختلف گرفته تا حضور گرافیکی بی نظیر که می تواند بازیباز را ساعت ها سرگرم کند.

Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns: Gang Showdown

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 491 / 741 مگابایت زبان:

Ridiculous Fishing

Ridiculous-Fishing

در مسیر موفقیت، نحوه پیاده سازی ایده ها همیشه از خود آن ها مهم تر اند. در تاریخ صنعت سرگرمی نیز آثار گوناگونی را مشاهده کرده ایم که با وجود داشتن ایده ای ساده، به گونه ای ساخته شدند که مخاطب را به خوبی جذب نمایند. عنوان ماهیگیری Ridiculous Fishing را می توان یکی از بهترین نمونه ها برای توضیح یاد شده، بیان کرد. گیم پلی بازی از سه قسمت تشکیل شده: فرستادن قلاب به آب، آوردن ماهی ها به بالای سطح دریا، شلیک به آنان! برای اطلاعات بیشتر، Ridiculous Fishing موفق به کسب جوایز متعددی نیز شده است.

Ridiculous Fishing

Ridiculous Fishing

سازنده: Vlambeer قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.5 / 38 مگابایت زبان:

Cars: Fast as Lightning

cars-fast-as-lightning

انیمیشن Cars برخلاف دیگر آثار استودیو پیکسار نتوانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد. اما این مورد، موجب نشد تا گیم لافت شانس خود را با ماشین ها امتحان نکند. Cars: Fast as Lightning ترکیبی از دو سبک ریسینگ و مدیریت است. بخش مدیریتی بازی به ساخت و ساز شهر و ساختمان های گوناگون بازگشته و در قسمت ریسینگ نیز به مسابقه با ماشین ها خواهید پرداخت. قابلیت شخصی سازی نیز در بازی گنجانده شده و می توانید به دلخواه تغییراتی در شخصیت خود ایجاد کنید. حضور صداپیشگان اصلی و گرافیکی دلربا از دیگر نکات مثبت بازی است.

Cars: Fast as Lightning

Cars: Fast as Lightning

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 235 / 210 / 101 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • پارسا
    پارسا | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    بازی ماشین ها عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی