ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Far Cry Primal شما را به سفر در زمان می برد [تماشا کنید]

توسعه Live Action برای بازی ها معمولا هزینه بسیاری بر می دارد و یوبیسافت در زمینه تبلیغ و بازاریابی محصولات جدیدش هیچگاه کم نمی گذارد. تریلر جدید Far Cry Primal از نبرد دنیای مدرن آغاز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

توسعه Live Action برای بازی ها معمولا هزینه بسیاری بر می دارد و یوبیسافت در زمینه تبلیغ و بازاریابی محصولات جدیدش هیچگاه کم نمی گذارد. تریلر جدید Far Cry Primal از نبرد دنیای مدرن آغاز می شود و مرتبا به عقب باز می گردد.

در حالی که امروزه سربازان با اسلحه های ویرانگر اتوماتیک می جنگند، صد سال پیش چنین نبود. در زمان جنگ جهانی اسلحه ها به مراتب ضعیف تر بودند و چند صد سال قبل تر نیز جنگ ها با شمشیر و سپر و توپ بود.

اما در دورانی که بازی Far Cry Primal به وقوع می پیوندند، انسان ها گروه گروه زندگی می کردند و به شکل پیشرفته، سلاحی وجود نداشت که برای مبارزه بتوان از آن ها استفاده کرد. یک تکه استخوان؟ شاید بتوان گفت بهترین سلاح همین است.

در انتهای تریلر گفته می شود که: «بحث دیگر بر سر اسلحه نیست، بحث سر دل و جرات است.» نبرد با ماموت و ببرهای دندان شمشیری با دست خالی، حقیقتا دل و جرات می خواهد. Far Cry Primal در تاریخ 4 اسفند برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، سپس در تاریخ 11 اسفند، برای پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    من همچنان پی گیر این بازی ام

    • سینا
      سینا | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

      خیلی پیگیر نباش
      متأسفانه با قفل تازه ای که روی بازیها دارن استفاده می کنن و اسمشو یادم نیست، نمیشه بازیها رو به این سادگی هک کرد و احتمالش زیاده که خیلی از بازیها به دست من و شما نرسه. همین الانش خیلی از بازیها رو نتونستن هک کنن هنوز...
      1- FIFA 2016
      2- Just Cause 3
      و خیلی بازیهای دیگه...

  • afshin7727
    afshin7727 | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی جالب بود تریلرش?

مطالب پیشنهادی