ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات بیشتری درباره فاز بتای بازی Hitman منتشر شد [تماشا کنید]

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فاز بتای نسخه ریبوت Hitman عرضه کرده که تا چند روز دیگر در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت. نسخه بتای Hitman ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فاز بتای نسخه ریبوت Hitman عرضه کرده که تا چند روز دیگر در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت. نسخه بتای Hitman از تاریخ 23 بهمن روی پلتفرم پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود و کاربران پی سی نیز با یک هفته تاخیر، یعنی در تاریخ 30 بهمن به آن دست می یابند.

فاز بتای Hitman قرار است به صورت محدود شروع به کار کند و تنها کاربرانی که نسبت به پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی اقدام کرده باشند، قادر به تجربه آزمایشی بازی خواهند بود. تا به امروز چندین نسخه دیجیتالی مختلف مانند Full Experience ،Intro Pack و Collector's Edition معرفی شده که با پیش خرید تمام آن ها، کد ورود به فاز بتا در اختیارتان قرار می گیرد.

با توجه به بیانیه رسمی اسکوئر انیکس، به نظر می رسد که گیمرها قادر به تجربه مقدمه یا همان پرولوگ Hitman در بتا خواهند بود. وقایع مقدمه بازی، در یک تاسیسات فوق سری نظامی می گذرد و نشان می دهد که مامور 47 چطور به گروه ICA پیوست و و همکاری قدیمی خود یعنی دایانا بِرنوود ملاقات کرد. در واقع فاز بتا قرار است که گیمر را برای ورود به دنیای Hitman آماده کند و می توان در دو بخش تمرینی به تجربه بازی پرداخت.

به گفته اسکوئر انیکس، نسخه بتای Hitman روی پلی استیشن 4، حجمی معادل 4.7 گیگابایت دارد و به نظر می رسد که نسخه پی سی نیز تقریبا همین میزان باشد. مضاف بر این، ناشر بازی اعلام نموده که برای تجربه بتای Hitman، نیازی به اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس نیست.

گیمرها برای تجربه بتای Hitman باید همواره به اینترنت متصل باشند و به نظر می رسد که این موضوع، ارتباطی مستقیم با جمع آوری اطلاعات از سوی اسکوئر انیکس با هدف بهبود نسخه نهایی بازی داشته باشد. در همین حال، گیمرها این توانایی را دارند که از بازی عکس و فیلم گرفته و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. بعد از پایان یافتن فاز بتا نیز اسکوئر انیکس پرسش نامه ای برای کاربران ارسال می کند تا از نظر آن ها درباره بازی مطلع شود.

بازی Hitman قرار است که به صورت اپیزودی در دسترس کاربران پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی قرار گیرد. بازی مورد بحث ابتدا قرار بود اواخر سال 2015 میلادی عرضه شود اما IO Interactive با هدف افزودن محتوای بیشتر، انتشار آن را تا 11 مارس (22 اسفند) به تعویق انداخت. در پایین می توانید تریلر رسمی فاز بتای Hitman را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی