ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام امکان لاگین شدن در چند اکانت به طور همزمان را برای iOS و اندروید ارائه کرد

چندین ماه بود که اینستاگرام روی اجرائی نمودن طرح لاگین شدن با چند اکانت در یک دستگاه کار می کرد و سرانجام امروز این امکان برای کاربران پلتفرم های اندروید و iOS فراهم گشته. با این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چندین ماه بود که اینستاگرام روی اجرائی نمودن طرح لاگین شدن با چند اکانت در یک دستگاه کار می کرد و سرانجام امروز این امکان برای کاربران پلتفرم های اندروید و iOS فراهم گشته.

با این ویژگی دیگر لازم نیست برای ورود به حساب های کاربری مختلف در این شبکه اجتماعی به طور مداوم بین اکانت های مختلف سوئیچ کنید یا از چند دیوایس متفاوت برای این امر کمک بگیرید.

اینستاگرام امروز در بلاگ خود این خبر را به طور رسمی اعلام نموده و بیان داشته: «از آنجا که بسیاری از مشاغل به بیش از یک حساب کاربری در این شبکه نیاز دارند، فرمت تک اکانتی بودن اینستاگرام برایشان چندان کاربردی نبود و از این رو ما برای برآورده نمودن نیاز کاربران خود این سیستم جدید را راه اندازی نموده ایم و از این پس افراد می توانند در یک دیوایس چندین صفحه ی اینستاگرام خود را مدیریت نمایند.»

کاربران برای بهره گرفتن از این ویژگی، باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مورد بحث رفته و در آنجا مشخصات تا حداکثر 5 حساب کاربری خود را وارد کنند. پس از آن نیز به راحتی قادر خواهند بود میان اکانت های مختلف سوئیچ نمایند.

جالب اینجاست که اینستاگرام برای پیشگیری از انجام هر نوع اشتباهی از طرف افراد، به طور مثال ارسال عکس اشتباه در یک حساب کاربری دیگر، همیشه تصویر پروفایل هر صفحه را در بالای آن نمایش می دهد.

این قابلیت در ماه نوامبر (پائیز) در اندروید مورد آزمایش قرار گرفت و از امروز کاربران iOS نیز می توانند از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است برای بهره گرفتن از این ویژگی باید حتما نسخه 7.15 شبکه اجتماعی یاد شده را داشته باشید.

در حال حاضر اپ استور آپدیت جدید را ارائه داده و گویا پلی استور نیز به زودی آن را عرضه خواهد نمود.

در آخر نیز باید اشاره نمائیم که به روز رسانی جدید هنوز برای اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز موبایل ارائه نگشته، زیرا خود اپلیکیشن اینستاگرام هنوز به صورت بتا در استور مایکروسافت عرضه می گردد و از این رو در حال حاضر امکان آپدیت و مجهز شدن به قابلیت لاگین در چند اکانت به طور همزمان برای این پلتفرم کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FERE6TE
    FERE6TE | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    سیکس تگ از خیلی وخت پیش این قابلیتو داشته.. و خیلی قابلیتای دیگه

  • ali
    ali | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    این امکان رو سال ها ویندوز فونی ها با برنامه ی 6tag داشتند که در عمل از خود برنامه رسمی اینستاگرام هم بهتر عمل میکنه نیاز به دلسوزی شما برای ویندوزفونی ها نیست

مطالب پیشنهادی