ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Red Dead Redemption به صورت موقت از دسترس کاربران اکس باکس وان خارج شد

روز گذشته برایتان نوشتیم که اجرای بازی محبوب Red Dead Redemption بالاخره روی کنسول اکس باکس وان میسر شد و برخی از کاربران اعلام کردند که به لطف قابلیت Backward Compatibility کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

روز گذشته برایتان نوشتیم که اجرای بازی محبوب Red Dead Redemption بالاخره روی کنسول اکس باکس وان میسر شد و برخی از کاربران اعلام کردند که به لطف قابلیت Backward Compatibility کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، قادر به دانلود بازی اند.

اما حالا کمپانی مایکروسافت اعلام نموده که انتشار زودهنگام Red Dead Redemption به اشتباه روی اکس باکس وان رخ داده و این بازی برای مدتی موقت از میان عناوین Backward Compatible حذف شده است. Major Nelson پس از انتشار خبر اجرای بازی روی اکس باکس وان، در وب سایت Reddit نوشت:

مایکروسافت تمام عناوین اکس باکس 360 را با نوعی شبیه ساز مورد بررسی قرار می دهد تا از کیفیت اجرای این عناوین اطمینان حاصل شود. متاسفانه به دلیل یک ارور در روند کار، برخی از بازی هایی که فعلا در مرحله بررسی قرار دارند، در دسترس کاربران قرار گرفتند.

Major Nelson ضمن عذرخواهی از طرفداران بازی وسترن کمپانی راک استار، اعلام نمود که بازی به صورت موقت از دسترس کاربران خارج شده است تا عملکرد مناسب آن مورد بررسی قرار گیرد.

اگرچه این خبر ممکن است موجب دلسردی طرفداران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان شود اما حداقل به صورت قطع می دانیم که Red Dead Redemption برای این پلتفرم عرضه خواهد شد و باید برای مدتی بیشتر صبر به خرج داد. بازی Red Dead Redemption بعد از راه اندازی قابلیت Backward Compatibility بارها توسط طرفداران مورد درخواست قرار گرفت و ظاهرا راک استار بالاخره چراغ سبز عرضه این عنوان را به مایکروسافت نشان داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی