ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی و مایکروسافت در «کنفرانس بازیسازان» امسال درباره تکنولوژی های جدید خود صحبت می کنند

دو کمپانی سونی و مایکروسافت قرار است که در طی همایش «کنفرانس بازیسازان - GDC» امسال درباره فعالیت های اخیر خود صحبت کنند. هر دو کمپانی، چند پنل مختلف برگزار کرده و درباره تکنولوژی های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

دو کمپانی سونی و مایکروسافت قرار است که در طی همایش «کنفرانس بازیسازان - GDC» امسال درباره فعالیت های اخیر خود صحبت کنند. هر دو کمپانی، چند پنل مختلف برگزار کرده و درباره تکنولوژی های که روی آن ها سرمایه گذاری کرده اند سخنانی به میان خواهند آورد و بازیسازان را با آن ها آشنا می سازند.

کمپانی ژاپنی سونی قرار است میزبانی پنلی به نام «واقعیت مجازی پلی استیشن: توسعه و نوآوری» را برعهده گیرد و به صحبت درباره تکنولوژی واقعیت مجازی هدست پلی استیشن و نیز مفاهیم توسعه و نوآوری های طراحی روی آن بپردازد. کمپانی ژاپنی هم چنین چند پنل دیگر در حوزه واقعیت مجازی به اجرا در خواهد آورد که از جمله آن ها می توان به پنل هایی برای چگونگی صداگذاری و نیز طراحی گیم پلی برای عناوین واقعیت مجازی اشاره کرد.

در همین حال، مایکروسافت نیز قصد دارد که از این موقعیت استفاده کرده و درباره تکنولوژی رابط برنامه نویسی نرم افزار DirectX 12 خود سخنرانی کند. کمپانی ساکن ردموند قصد دارد با برگزاری پنل «پیشرفت های DirectX 12» مفاهیم مربوط به پورت یک عنوان موجود در DirectX روی نسخه 12 آن را مورد بررسی قرار دهد.

مایکروسافت هم چنین به بحث در رابطه با ایجاد اکوسیستمی واحد روی دو پلتفرم پی سی و اکس باکس خواهد پرداخت و این موضوع را در پنل هایی چون «موفقیت های بازیسازان و موقعیت های گیمینگ روی ویندوز»، «آینده توسعه بازی های اکس باکس روی ویندوز» و نیز «فروشگاه جهانی ویندوز» مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد.

همایش GDC 2016 در ماه اسفند شروع به کار می کند و در کنار آن، دو مراسم اهدای جوایز «بهترین بازی های سال از دید توسعه دهندگان» و «بهترین بازی های مستقل سال» برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A
    A | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    دیجیاتو ی عزیزم
    الهی فدات شم
    واقعا این روزا بازدید و دیدگاه گذاشتن تو سایت کم شده یا من اینجوری فکر میکنم؟

مطالب پیشنهادی