ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Ringtone Maker؛ اپلیکیشنی برای ساخت رینگتون و ویرایش فایل های صوتی

تعیین یک زنگ مناسب برای آگاهی از تماس های تلفنی، از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. باید صدایی را برگزینید که در محیط های شلوغ به راحتی به گوش برسد، در محیط آرام صدای گوشخراشی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تعیین یک زنگ مناسب برای آگاهی از تماس های تلفنی، از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. باید صدایی را برگزینید که در محیط های شلوغ به راحتی به گوش برسد، در محیط آرام صدای گوشخراشی تولید نکند و از همه مهم تر، آهنگی مطابق سلیقه خودتان باشد.

اگر آهنگی با همین شرایط در حافظه موبایل تان دارید، با اپلیکیشن Ringtone Maker می توانید آن را از نقطه دلخواه برش زده و از آن به عنوان رینگتون، صدای اعلان ها و آلارم ساعت بهره بگیرید.

Ringtone Maker 2

Ringtone Maker از فرمت های WAV، AAC، 3GPP، AMR و MP4 برای ساخت رینگتون پشتیبانی می کند، هر چند که بیشترین امکانات خود را برای فایل های Mp3 در اختیارتان می گذارد.

با بارگذاری فایل های صوتی در این اپلیکیشن، نمودار موجی آنها برایتان نمایان می شود تا بتوانید از طریقش آهنگ را به طور بسیار دقیق و از همان نقاطی که می خواهید، برش بزنید. مضاف بر این، امکان افزایش حجم صدا به بالاتر از حالت نرمال و امکان فید کردن رینگتون در آغاز و پایان هم برایتان مهیا شده.

نکته بسیار خوب در مورد Ringtone Maker، باز کردن آرشیو موسیقی شما به صورت درون برنامه ای است. به لطف این قابلیت، می توانید به سرعت آهنگ مورد علاقه تان را بیابید و پس از ساخت رینگتون، آن را از محیط اپ به عنوان رینگتون پیش فرض موبایل (یا یک مخاطب خاص) انتخاب نمایید.

Ringtone Maker به غیر از ساخت رینگتون، یک رکوردر داخلی هم دارد که با آن می توانید به ضبط صدا پرداخته و سپس آن را از نقاط دلخواه برش زده و ویرایش کنید. این اپلیکیشن کارآمد را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی تان داشته باشید.

Ringtone Maker

Ringtone Maker

سازنده: .Big Bang Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amin
    amin | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    پرکاربرد،کم حجم و جذاب :)

مطالب پیشنهادی