ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران آتی سامسونگ مجهز به وضعیت «نمایشگر همیشه روشن» خواهند بود

حدودا یک ماه پیش بود که خبر رسید تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ ممکن است به وضعیت always-on یا همیشه روشن برای نمایشگر خود مجهز باشند که به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

حدودا یک ماه پیش بود که خبر رسید تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ ممکن است به وضعیت always-on یا همیشه روشن برای نمایشگر خود مجهز باشند که به لحاظ عملکردی شبیه به Ambient Display گوگل است.

در حالی که تنها دو هفته تا رونمایی از این پرچمداران در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون باقی مانده است، اطلاعات مربوط به ثبت یک علامت تجاری جدید از سوی سامسونگ منتشر شده که به قابلیت Always-on مربوط می شود و شایعات قبلی در این باره را تقویت می کند.

از طرف دیگر امروز برای نخستین باری تصویری از قسمت پشت تلفن هوشمند گلکسی اس 7 به دست آمد که اگر صرفا به لحاظ طراحی بگوییم، پرچمداران امسال تفاوت های عمده ای با کهکشانی های سال قبل دارند.

محض اطلاع تان باید بگوییم که تغییرات زیادی در این دو دستگاه وجود خواهند داشت که از آن جمله می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی جدید و بهبود چیپست اشاره نمود که به صورت مرسوم در پرچمداران جدید اتفاق می افتد.

البته حرف و حدیث هایی هم در مورد نرم افزار این موبایل مطرح شده، مثلا اینکه گفته می شود هر دوی مدل ها همراه با مارشملوی اندروید عرضه خواهند شد. اما ماه گذشته همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، گزارشی به دست آمد که نشان می داد گلکسی اس 7 وضعیتی به نام always-on display (یا نمایشگر همیشه روشن) دارد که به کاربرانش امکان می دهد به شیوه ای ساده ای اعلان ها و دیگر اطلاعات مد نظرشان را مشاهده نمایند.

گفته می شود میزان مصرف باتری این قابلیت بسیار پایین است (حدودا یک درصد در هر ساعت) که جدای از عمر باتری فوق العاده سری موبایل های اس 7 سامسونگ خبر بسیار خوبی است.

nexus2cee-AmbientDisplay-668x359

البته لازم است یادآور شویم که این قابلیت قطعا شباهتی به مد Active Display موتورولا یا Glance Screen نوکیا ندارد و با وجود آنکه نمی توان عنوان بسیار عالی را بر آن نهاد، اما بودنش در موبایل سودمند واقع می شود.

همانطور که گفته شد، علامت تجاری Always On Display چندی پیش توسط اداره پتنت ها و علائم تجاری آمریکا به ثبت رسید، لذا می توان اینطور نتیجه گرفت که خبرهای منتشر شده قبلی در این باره صحت دارند. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ قابلیت یاد شده را در آینده به دیگر موبایل های تولیدی اش بیافزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    واقعاً من نمی فهمم چرا همه شرکت ها تکنولوژی فوق العاده خوب گلنس رو روی گوشی هاشون اضافه نمی کنند. مصرف باتری زیادی نداره اصلاً و واقعاً کاربردی هست. مخصوصاً برای دیدن ساعت. مشکلات پتنتی هم قطعاً راهی برای دور زدنشون وجود داره.

  • rez~rez
    rez~rez | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    امسال هیچکاری نمیکنه سامسونگ امسال سال htc

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی