ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیک استارتر رکورد زد؛ صد هزارمین کمپین هم با موفقیت تامین بودجه شد

کیک استارتر یک سایت جمع سپاری است که به صاحبان ایده کمک می کند بودجه مورد نیاز خود برای ساخت و تولید محصولات و اختراعاتشان را تامین نمایند. این شرکت در شبی که گذشت رکورد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کیک استارتر یک سایت جمع سپاری است که به صاحبان ایده کمک می کند بودجه مورد نیاز خود برای ساخت و تولید محصولات و اختراعاتشان را تامین نمایند. این شرکت در شبی که گذشت رکورد بزرگی را به نام خود ثبت کرد و صد هزارمین کمپین جمع سپاری اش را هم با موفقیت به انجام رساند.

کیک استارتر تقریبا هفت سالی می شود که فعالیت خود را آغاز کرده و شب گذشته صد هزارمین کمپین آن نیز با موفقیت انجام و بودجه مورد نیازش تامین گردید. البته هفت سال زمان اندکی نیست اما بسیاری بر این باورن که نرخ تامین بودجه پروژه هایی که در این سایت کلید می خورند به مراتب سریع تر از قبل شده است.

کیک استارتر در مطلبی که اخیرا منتشر کرده اعلام داشت که تامین بودجه صد پروژه نخست در آن (حدودا سال 2009 میلادی) 121 روز زمان برد و این درحالی است که صد پروژه اخیر کلید خورده در آن ظرف مدت تنها سه روز موفق شدند بودجه مورد نیازشان را تامین کنند.

روی هم رفته، کیک استارتر اعلام داشته که تا به امروز 1.9 میلیارد دلار سرمایه از طریق کمپین های مختلف آن جمع آوری شده اند و تنها یک سوم از این کمپین ها به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کردند.

تامین بودجه صد هزارمین پروژه کلید خورده در این سایت با انتشار مطلبی جشن گرفته شد که مملو از اطلاعات عجیب و جالب توجه است. برای مثال در قسمتی از این مطلب آمده است که این صدهزار پروژه به 86101 نفر تعلق دارند و این یعنی تقریبا 14000 کمپین موفق کیک استارتر به دست افرادی کلید زده شده اند که پیشتر پروژه هایی را با موفقیت به انجام رسانده اند.

البته این مساله کاملا عقلانی به نظر می رسد چراکه صاحبان پروژه های موفق در این پلتفرم وقتی تصمیم می گیرند محصول تازه ای بسازند، باز هم به کیک استارتر باز می گیرند چراکه می دانند خیل عظیم علاقمندان به محصولاتشان در آنجا منتظر آنها هستند.

برای نمونه Pebble وقتی تصمیم داشت که دومین سری از ساعت های هوشمند خود را تولید کند، همین کار را انجام داد. کیک استارتر همچنین در گزارش خود اعلام داشته که بالغ بر 8500 پروژه موفق از طریق سایت آن انجام گرفته اند و حتی یک نفر توانسته بودجه مورد نیازش برای 94 پروژه را از طریق آن تامین کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی