ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Call of Duty: Black Ops 3 به صدر جدول عناوین پرفروش هفتگی انگلیس بازگشت

هفته گذشته، بازی LEGO Marvel's Avengers توانست به سلطنت Call of Duty: Black Ops 3 بعد از هفت هفته پیاپی پایان دهد و در صدر جدول فروش پرفروش ترین عناوین کشور انگلیس قرار گیرد؛ اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

هفته گذشته، بازی LEGO Marvel's Avengers توانست به سلطنت Call of Duty: Black Ops 3 بعد از هفت هفته پیاپی پایان دهد و در صدر جدول فروش پرفروش ترین عناوین کشور انگلیس قرار گیرد؛ اما حالا به گزارش GFK Chart-Track به نظر می رسد که Black Ops 3 بار دیگر این مقام را از LEGO پس گرفته و هم چنان می تازد.

در همین حال، بازی Narutu Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 که براساس انیمه ای محبوب با همین نام ساخته شده، شروع موفقیت آمیزی را تجربه کرد و در رده سوم جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت. Ultimate Ninja Storm 4 اولین عنوان از سری بازی ناروتو است که برای کنسول های نسل هشتم عرضه شده و توانست به دومین نسخه پرفروش از این فرنچایز در هفته نخست بدل گردد.

طبق معمول، بازی FIFA 16 کمپانی الکترونیک آرتز کماکان شرایط فوق العاده ای را تجربه می کند و در رده چهارم جدول قرار گرفته است. بعد از فیفا 16، بازی های Grand Theft Auto V ،Rainbow Six: Siege، استاروارز بتلفرانت و جاست کاز 3 به ترتیب جایگاه های پنجم الی هشتم را در اختیار دارند.

دو بازی Assassin's Creed Syndicate و Minecraft: Story Mode نیز بعد از مدتی نسبتا طولانی، بار دیگر در میان 10 عنوان پرفروش انگلیس قرار گرفتند. گذشته از این ها، انتظار می رود که با عرضه دو بازی XCOM 2 و نیز Unravel، شاهد تغییراتی نسبی در جدول هفته آینده باشیم و باید دید که پی سی گیمرها چگونه از عنوان انحصاری XCOM 2 استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    تو نسل 7 کمپینگ نداره چ وضعشه
    زامبی هم دونفرco-op اصن نمیتونم بازی کنم کسی هست ک بتونه یادم بده

    • vahid50
      vahid50 | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

      همون موقع که بازی وارد بازار شد خودشون اعلام کردن که برای نسل هفتم فقط میشه آنلاین بازی کرد.

مطالب پیشنهادی