ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید ویندوز 10 مشکل امنیتی مرور وب «در حالت امن» را رفع می کند

دو هفته پیش خبرهای بدی در مورد مرورگر اج مایکروسافت منتشر شد: قابلیت موسوم به InPrivate یا در واقع URLهای بازدید شده را کش می کرد و در نتیجه تاریخچه فعالیت های کاربر در فضای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

دو هفته پیش خبرهای بدی در مورد مرورگر اج مایکروسافت منتشر شد: قابلیت موسوم به InPrivate یا در واقع URLهای بازدید شده را کش می کرد و در نتیجه تاریخچه فعالیت های کاربر در فضای وب ممکن بود در اختیار هر فردی قرار بگیرد که به هارد درایو دستگاه دسترسی پیدا کند.

این اتفاق ابدا برای مرورگر پیشرفته مایکروسافت خوشایند نبود و خوشبختانه یکی از سخنگویان این شرکت به سرعت نسبت به چنین خبری عکس العمل نشان داده و به ورج اعلام کرد که «ما متعهدیم این مشکل را به سرعت مرتفع نماییم».

حالا ظاهرا پچ آن ایراد منتشر شده است. روز گذشته آپدیت تازه ای برای ویندوز 10 ارائه گردید که علاوه بر این مورد، پچ مربوط به مشکلات دیگر در بیلد قبلی را هم در خود داشت و در یادداشت همراه آن آمده است: مشکل مربوط به مرورگر اج که یو آر ال های مشاهده شده در وضعیت وبگردی InPrivate را کش میکرد مرتفع شده است.

البته لازم است اضافه نماییم، ارائه جزئیات در مورد آپدیت های جدید ویندوز 10 در واقع استراتژی تازه ایست که از سوی این شرکت ساکن ردموند اتخاذ گردیده است. دیگر اصلاحات اعمال شده در این نسخه به سیستم احراز هویت و هسته ویندوز مربوط می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی