ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی کلاسیک Lumines برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه می شود

شاید در سال 2005 عجیب به نظر می رسید که بعد از خرید کنسول دستی پلی استیشن پرتابل، که یکی از قدرتمندترین کنسول های زمان خود به شمار می رفت، به تجربه عنوانی دو بعدی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

شاید در سال 2005 عجیب به نظر می رسید که بعد از خرید کنسول دستی پلی استیشن پرتابل، که یکی از قدرتمندترین کنسول های زمان خود به شمار می رفت، به تجربه عنوانی دو بعدی مشابه سری بازی تتریس روی آن بپردازید. اما استودیوی Q Entertainment با ساخت بازی Lumines از کنسول دستی سونی بهترین بهره را برد و به موفقیتی چشمگیر رسید.

ترکیب بی نظیر موسیقی با معماهای دیداری و نیز طراحی مینیمال آن، عنوانی بسیار اعتیادآور خلق نمود که حتی هنوز هم ارزش تکرار بسیاری بالایی دارد. متاسفانه، با عرضه چند نسخه اسپین آف نه چندان جالب، فرنچایز مورد بحث از یادها رفت اما خبر خوب اینجاست که بازی جدید Lumines قرار است امسال برای موبایل های هوشمند عرضه شود.

این نسخه جدید که موقتا Lumines 2016 نامیده می شود، تابستان آتی برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. Mobcast، ناشر بازی، می گوید که بازی به صورت همزمان در تمام نقاط جهان در دسترس قرار خواهد گرفت و البته، پولی خواهد بود. بعد از آن و در فصل تابستان آینده، نسخه ای رایگان و Free to Play به نام Lumines VS عرضه می شود.

Lumines 2016 با همکاری تتسویا میزوگوچی، تهیه کننده اصلی بازی، و استودیوی تازه تاسیس او به نام Enhance Games توسعه داده می شود. جالب است بدانید که در سال 2009، عنوانی به نام Lumines Touch Fusion برای موبایل های آیفون عرضه شد اما استقبال چندانی از آن به عمل در نیامد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی