ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت وبسایتی جهت ارائه جزئیاتِ آپدیت های ویندوز 10 راه اندازی نموده است

از جولای سال گذشته تا به امروز که مایکروسافت ویندوز 10 را عرضه کرد، آپدیت های آن به صورت مستمر و منظم در اختیار کاربران قرار داده شدند. البته کاربران همواره از این به روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

از جولای سال گذشته تا به امروز که مایکروسافت ویندوز 10 را عرضه کرد، آپدیت های آن به صورت مستمر و منظم در اختیار کاربران قرار داده شدند. البته کاربران همواره از این به روز رسانی ها استقبال می کردند اما معمولا نمی دانستند که چه چیزی در بیلد جدید تغییر کرده است.

در واقع این شرکت به ندرت جزئیات مربوط به نسخه جدید منتشر شده از ویندوز 10 را در اختیار کاربرانش قرار می داد و آپدیت ها همواره به صورت خودکار و پشت پرده اعمال می شدند.

روز گذشته اما، کمپانی مورد بحث، همزمان با ارائه پچ خود اعلام نمود که مشغول ایجاد سایتی از تاریخچه و اطلاعات مربوط به آپدیت های ارائه شده برای ویندوز 10 است.

قرار است که این سایت تمامی به روز رسانی ها برای ویندوز 10 را در بر بگیرد و به همین خاطر حکم نوعی پایگاه برای ثبت سوابق تاریخی این سیستم عامل را دارد.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این باره گفت: ما بعد از دریافت بازخورد کاربران در مورد سطح افشاگری و اطلاعات منتشره پیرامون آپدیت های ویندوز 10 تصمیم گرفتیم سیستم تازه ای بسازیم و در آن جزئیات مربوط به آپدیت های این سیستم عامل را منتشر نماییم.

او در ادامه گفت: امروز ما سایت در برگیرنده تاریخچه آپدیت های ویندوز 10 را راه اندازی می کنیم که در واقع هابی برای جزئیات مربوط به انتشار هر به روز رسانی است و نقش نوعی سابقه و تاریخچه را برای این جزئیات و آپدیت ها ایفا خواهد کرد.

البته این را هم باید اضافه نماییم که اغلب کاربران ویندوز 10 تمایلی به دانستن ریز تغییرات اعمال شده در سیستم عامل خود [آن هم به صورت ماهانه] را ندارند اما سایت جدید قطعا می تواند منبع بسیار مهمی برای مراجعه متخصصان آی تی و کاربران حرفه ای باشد.

لازم است اضافه نماییم که سایت تاریخچه آپدیت های ویندوز 10 مایکروسافت از امروز لایو می شود و به محض آنکه این شرکت تغییرات تازه ای را در سیستم عامل خود اعمال نماید به روز رسانی خواهد شد.

گفتنی است که در حال حاضر شرکت مستقر در ردموند مشغول تست آپدیت های جدید برای ویندوز 10 تحت اسم رمز رداِستون است و انتظار می رود که در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد آن که قرار است ماه آینده برگزار گردد، اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی