ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند جدید ال جی
تکنولوژی

ال جی مشغول ساخت ساعت هوشمندی مجهز به Snapdragon Wear 2100 است

تا به امروز چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ یکی از پرکاربردترین سیستم-روی-چیپ ها در تولید ابزارهای پوشیدنی هوشمند به شمار می آمد، اما شرکت کوالکام چند ساعت پیش تراشه ای مخصوص ابزارهای پوشیدنی اسمارت معرفی کرد که نام Snapdragon Wear 2100 را یدک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

تا به امروز چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ یکی از پرکاربردترین سیستم-روی-چیپ ها در تولید ابزارهای پوشیدنی هوشمند به شمار می آمد، اما شرکت کوالکام چند ساعت پیش تراشه ای مخصوص ابزارهای پوشیدنی اسمارت معرفی کرد که نام Snapdragon Wear 2100 را یدک می کشد. تراشه ای که ۳۰ درصد کوچکتر از اسنپدراگون ۴۰۰ بوده و ۲۵ درصد نیز از لحاظ مصرف انرژی بهینه تر عمل می کند.

اکنون بعد از گذشت مدت نه چندان زیادی از این رونمایی، شرکت کره ای ال جی تایید کرده که قصد دارد به زودی یک ساعت هوشمند و چند ابزار پوشیدنی جدید را بر پایه این پردازنده به تولید برساند.

مدیر ارشد بخش گجت های پوشیدنی ال جی تاکید دارد که این محصولات جدید در سال جاری روانه بازار خواهند شد. انتظار می رود که ساعت هوشمند مورد بحث طراحی باریکتر و وزن کم تری نسبت به نسل های قبلی محصولات سازنده اش داشته باشد و در عوض دوام باتری بیشتری را با تیکه بر دستاورد جدید کوالکام به ارمغان بیاورد. ضمن این که مطابق همیشه،‌ ساعت هوشمند در دست ساخت نیز به آخرین نسخه سیستم عامل Android Wear مجهز خواهد بود.

ال جی چند مدل از شناخته شده ترین ساعت های هوشمند بازار را در اختیار دارد. G Watch R و به خصوص LG Watch Urbane جز پوشیدنی های محبوب پلتفرم اندروید محسوب می شوند. اکنون نیز می بایست به انتظار نشست و دید ورود چیپست جدید، یعنی Snapdragon Wear 2100، تا چه حد می تواند به کارایی و زیبایی محصولات آتی این برند.

کوالکام نمونه های اولیه این سیستم-روی-چیپ را جهت بررسی و انجام تست های اولیه در اختیار برخی تولید کننده های منتخب قرار داده است که ظاهراً‌ کمپانی کره ای مورد اشاره در بالا نیز جز آنها قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی