ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن ساعت گوگل با ظاهری جدید به نسخه 4.3 ارتقاء پیدا کرد

از میان تمام اپلیکیشن های اختصاصی گوگل، Clock معمولا جزء آنهایی که با قابلیت ها و عملکردهای جدید بروزرسانی می شوند نبوده است. آخرین بروزرسانی اپلیکیشن مورد بحث به سپتامبر سال گذشته بر می گردد که به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

از میان تمام اپلیکیشن های اختصاصی گوگل، Clock معمولا جزء آنهایی که با قابلیت ها و عملکردهای جدید بروزرسانی می شوند نبوده است. آخرین بروزرسانی اپلیکیشن مورد بحث به سپتامبر سال گذشته بر می گردد که به غیر از چند تغییر کوچک در رابط کاربری، چیز دیگری به آن اضافه نگردید.

گوگل به تازگی بروزرسانی جدیدی برای Clock ارائه کرده که آن را به نسخه 4.3 ارتقا می دهد، و مثل آپدیت های قبلی، بیشترین تغییرات صورت گرفته در آن باز هم در زمینه طراحی و رابط کاربری است.

ezgif.com-resize

از جمله این تغییرات می توان به انیمیشن جدید اپ برای کوک کردن ساعت اشاره کرد. از این پس با فعال کردن زنگ هشدار، مثل عکس بالا نوار کوچکی ظاهر می شود که زمان باقی مانده تا خوردن زنگ را به اطلاع شما می رساند. مضاف بر این، در دیگر انیمیشن های اپلیکیشن و سایه آیتم ها پیشرفت های کوچکی را مشاهده می کنید.

ویجت های Clock در نسخه جدید بهینه سازی شده اند، هم ساعت های دیجیتالی و هم انواع عقربه ای آنها. برای اولین بار در این اپلیکیشن، حالا می توانید اندازه این ویجت ها را به دلخواه تعیین کرده تا بتوانید در مناسب ترین حالت ممکن آنها را به صفحه خانه گجت اندرویدی تان بیاورید.

حالت شب نیز نسبت به نسخه های پیشین ارتقا یافته و حالا نه فقط در صفحه ساعت، بلکه در تمام صفحات اپلیکیشن به نمایش در می آید. همچنین کاربران اندروید مارشملو می توانند با نصب این اپلیکیشن روی پوشیدنی های اندرویدی، به تنظیم زنگ هشدار از طریق ساعت های هوشمند خود بپردازند. نسخه جدید این اپ را می توانید هم اکنون با مراجعه به وبسایت APKMirror دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

    بدطور زشت و تو ذوق زنه

مطالب پیشنهادی