ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت جدید نرم افزار پیام رسانی فیس بوک
تکنولوژی

افزوده شدن قابلیت ارسال SMS و استفاده از چند حساب کاربری به پیام رسان فیس بوک

فیس بوک در سالی که گذشت به طور مستمر در حال افزایش کارایی های نرم افزار پیام رسان خود بود. آنها امکان ارسال تراکنش های مالی و استفاده از سرویس اوبر را در همین دوره به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

فیس بوک در سالی که گذشت به طور مستمر در حال افزایش کارایی های نرم افزار پیام رسان خود بود. آنها امکان ارسال تراکنش های مالی و استفاده از سرویس اوبر را در همین دوره به پیام رسان خود افزودند. در کنار اینها از دستیار دیجیتالی فیس بوک نیز رونمایی شد.

حال این غول دنیای اینترنت تایید کرده که در آینده نزدیک قابلیت های جذاب دیگری به این سرویس محبوب افزوده می شود. این دو قابلیت جدید، امکان ارسال SMS و استفاده همزمان از چند حساب کاربری است.

یکی از سخنگویان شرکت در این باره می گوید:

«هدف ما در پیام رسان فیس بوک همواره یافتن راه هایی تازه برای برقراری ارتباط میان تک تک انسان ها بوده است. در حال حاضر ما مشغول انجام تست های لازم هستیم تا در نهایت تمام گفتگوهای افراد، چه توسط SMS و چه در قالب نرم افزار پیام رسان، به صورت یکپارچه به نمایش درآیند. خواندن و پاسخگویی به تمام این پیام ها در قالب یک نرم افزار بسیار ساده تر خواهد بود.»

ذکر این نکته ضروری است که قابلیت دریافت و ارسال SMS پیش از این نیز در پیام رسان فیس بوک وجود داشته، اما چند سال پیش و به دلیل تطابق ضعیف از روی آن حذف شده بود. حال به نظر می رسد ظهور اپلیکیشن هایی چون WhatsApp و Hangouts سبب شده که بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در دیدگاه های خود تجدیدنظری اساسی نماید.

اسکرین شات های لو رفته از محیط ارسال SMS در نرم افزار پیام رسان فیس بوک نشان می دهد که احتمالاً تم رنگی این بخش با سایر بخش های نرم افزار متفاوت باشد، چرا که رنگ اصلی آن به جای آبی، بنفش است. به علاوه در آن گزینه ای برای فعال یا غیر فعال کردن کل سرویس تعبیه شده است.

Screen+Shot+2016-02-11+at+7.18.18+PM

توضیح سخنگوی فیس بوک در خصوص قابلیت استفاده همزمان از چند حساب کاربری جالب توجه است:

«میلیون ها نفر در دنیا موبایل ها خود را به سایر اعضای خانواده و دوستانشان قرض می دهند. تا به امروز هیچ راه ساده ای برای استفاده از حساب های کاربری مستقل در یک موبایل مشترک وجود نداشت. با افزودن قابلیت جدید. چندین نفر می توانند با حساب کاربری خود از نرم افزار پیام رسان یک تلفن همراه استفاده کنند.»

پذیرش این که اعضای خانواده ای از یک تلفن هوشمند مشترک استفاده کنند، کمی دشوار است، اما این احتمال در مورد تبلت ها کمی منطقی تر به نظر می رسد. همچنین می توان از این قابلیت برای مدیریت همزمان حساب کاربری شخصی و حساب تجاری خود در فیس بوک بهره برد.

هنوز زمان مشخصی برای ارائه عمومی این قابلیت های جدید اعلام نشده، اما به طور قطع استقبال خوبی از آن خواهد و می تواند کاربران جدیدی را به سمت این اپلیکشن و شبکه اجتماعی فیس بوک بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی