ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از نسخه پی سی Need For Speed منتشر شد [تماشا کنید]

نسخه ریبوت بازی Need For Speed (بررسی دیجیاتو) اواخر سال گذشته میلادی برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد اما Ghost Games، استودیوی سازنده بازی، اعلام نمود که دارندگان پلتفرم پی سی باید اندکی بیشتر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

نسخه ریبوت بازی Need For Speed (بررسی دیجیاتو) اواخر سال گذشته میلادی برای کنسول های نسل هشتم عرضه شد اما Ghost Games، استودیوی سازنده بازی، اعلام نمود که دارندگان پلتفرم پی سی باید اندکی بیشتر و تا فصل بهار صبر کنند. الکترونیک آرتز علت این تاخیر را بهبود و بهینه سازی هرچه بیشتر Need For Speed خواند و حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که سازندگان سعی دارند به قول خود عمل کنند.

بنابر تریلری که اخیرا از نسخه پی سی Need For Speed انتشار یافته، بازی مورد بحث از رزولوشن 4K روی این پلتفرم پشتیبانی کرده و برای میزان فریم ریت آن محدودیت خاصی وجود ندارد. در واقع به لطف این دو قابلیت و سایر ویژگی های گرافیکی، الکترونیک آرتز نسخه پی سی بازی را «بهترین ورژن Need For Speed» خوانده است.

مضاف بر این ها، بازی از بسیاری از تجهیزات جانبی کمپانی هایی همچون Fanatec ،Ligitech و Thrustmaster پشتیبانی می کند و می توان به کمک مجموعه فرمان، دنده و سایر تجهیزات جانبی این این چنینی، بازی را تجربه کرد. لازم به ذکر است که نسخه پی سی، از قابلیت عوض کردن دنده به صورت دستی نیز بهره می برد که عدم وجود آن در Need For Speed: Rivals باعث ناامیدی طرفداران شده بود.

این قابلیت هنوز در نسخه کنسولی بازی وجود ندارد و الکترونیک آرتز هم توضیحی درباره عرضه آن در قالب یک آپدیت ارائه نکرده است. با این حال ورژن پی سی بازی به محض عرضه، به تمام محتویاتی که تا آن روز برای کنسول های نسل هشتم عرضه شده دسترسی خواهد داشت. هم چنین با پیش خرید بازی از پلتفرم اوریجین، یک اتومبیل بی ام و M3 E46 نیز به بازی افزوده می شود.

بازی ریبوت Need For Speed در حال حاضر برای دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس است. نسخه پی سی بازی نیز در تاریخ 17 مارس (27 اسفند) به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر کوتاه منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    اگه میشه یه دسته بندی بزارید که بتونیم دسته ی مورد نظرمون رو انتخاب کنیم توی منو

مطالب پیشنهادی