ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت Mad Catz می گوید تعداد کنسول های فروخته شده از 60 میلیون فراتر رفته است

چندی پیش، کمپانی الکترونیک آرتز ادعا کرد که مایکروسافت و سونی مجموعا موفق به فروش 55 میلیون واحد کنسول بازی شده اند. هنوز دو هفته از این ماجرا نگذشته است که کمپانی Mad Catz، ناشر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

چندی پیش، کمپانی الکترونیک آرتز ادعا کرد که مایکروسافت و سونی مجموعا موفق به فروش 55 میلیون واحد کنسول بازی شده اند. هنوز دو هفته از این ماجرا نگذشته است که کمپانی Mad Catz، ناشر بازی راک بند 4، این رقم را 60 میلیون تخمین زده است.

مدیر امور مالی این شرکت، David McKeon، ارقام را در جلسه و گزارش فصل سوم سال مالی شان اعلام نمود. وی همچنین معتقد است که تا پایان سال 2018، سه سال دیگر، مجموع فروش دو کنسول روی هم رفته از 150 میلیون واحد گذر خواهد کرد.

اگر ادعای مدیر ارشد Mad Catz صحت داشته باشد، یعنی شاهد پیشرفت قابل توجه سرعت فروش کنسول ها در بازار هستیم. گرچه بعید به نظر می رسد در عرض دو هفته، آن هم در ماه های ابتدایی سال میلادی، سونی و مایکروسافت توانسته باشند که 5 میلیون کنسول بفروشند.

تقریبا 40 روز پیش، در تاریخ 3 ژانویه، سونی میزان فروش کنسول خود را 36 میلیون واحد اعلام کرد. با در نظر گرفتن رقم 36 میلیونی برای پلی استیشن 4، پس می توان نتیجه گرفت که اکس باکس وان هم حدودا 19 میلیون فروش داشته.

تا به امروز شاید رقم اکس باکس وان های فروخته شده از مرز 20 میلیون گذشته باشد و در سوی دیگر نیز سونی فاصله ای تا 40 میلیونی شدن ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مبم
    مبم | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    یکی نیست به این دو تا کمپانی بگه که ایا شما پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت رو میفروشی که امار اعلام میکنی

    • Amin
      Amin | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

      چ ربطی داره این ارقام از‌ رو هوا نیومده که اینا شرکتایین که رو این دو کنسول بازی میسازن و دستشونه کی چه قدر فروش مرده من به شخصه هر دو کنسولو دوس دارم ولیps4تو این نسل موفق تر ظاهر شد

مطالب پیشنهادی