ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی All Video Mp3 Audio Converter؛ مبدلی قابل اطمینان برای فایل های مالتی مدیا

عملکرد ضعیف و ناقص اغلب اپلیکیشن های مبدل فایل در اندروید، باعث شده تا کاربران این سیستم عامل همواره نرم افزارهای رایانه ای را برای تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ترجیح دهند. اما نمونه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

عملکرد ضعیف و ناقص اغلب اپلیکیشن های مبدل فایل در اندروید، باعث شده تا کاربران این سیستم عامل همواره نرم افزارهای رایانه ای را برای تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ترجیح دهند. اما نمونه هایی همچون اپ امروز هم وجود دارند که می توان با خیال راحت، به عملکرد صحیح و بی نقص شان در تبدیل فایل ها اعتماد کرد.

All Video Mp3 Audio Converter یا Audiator Converter، اپلیکیشنی است که بدون نیاز به اینترنت و با سرعتی مطلوب می تواند فایل های صوتی و تصویری حافظه موبایل شما را به یکدیگر تبدیل کند.

All Video 2

از همین ابتدا لازم است بگوییم که اگر خواستار دسترسی به "تمام" قابلیت های این اپلیکیشن هستید، بهتر است نسخه کامل آن را خریداری کنید. هر چند که در نسخه رایگان هم Audiator Converter عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می گذارد.

در نسخه رایگان می توانید بسیاری از فرمت های رایج صوتی و تصویری را به راحتی یک لمس، به یکدیگر تبدیل کنید. اپلیکیشن در نسخه رایگان فقط از فرمت های صوتی mp3  ،mp2 ،wma ،wav و تصویری mp4 و 3gp پشتیبانی به عمل می آورد، اما برای فرمت های دیگری همچون mkv، Divx، flac و ... نیاز است که حتما نسخه کامل را خریداری کرده باشید.

با ورود به رابط کاربری متریال Audiator Converter، کافیست با فشردن آیتم + از پایین صفحه فایل مورد نظر را از حافظه در اپ بارگذاری کرده و سپس از آیکن آبی رنگ کنار فایل، فرمت خروجی مد نظرتان را برگزینید. اپلیکیشن بدون نیاز به اینترنت و با سرعتی نسبتا قابل قبول، فایل خروجی را در صفحه Output به شما تحویل می دهد.

نکته خوب دیگر در مورد این اپ، امکان تنظیم بیت ریت فایل های صوتی است، تا بتوانید کیفیت خروجی ها را به دقت تنظیم نمایید. این اپلیکیشن خوب و کارآمد برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و می توانید آن را به رایگان از گوگل پلی یا لینک زیر دانلود کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

All Video Mp3 Audio Converter

All Video Mp3 Audio Converter

سازنده: Alpha Lab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی