ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزودن قابلیت Street View به نقشه اپل
تکنولوژی

اپل احتمالا در 2016 WWDC از قابلیتی مشابه با Street View رونمایی به عمل می آورد

سرویس نقشه اپل کار خود را بسیار بد آغاز کرد. باگ های فراوان و بعضاً مضحک آن سبب شد که مدیران شرکت با انتقادات فراوانی رو به رو شوند و عده ای آن را یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سرویس نقشه اپل کار خود را بسیار بد آغاز کرد. باگ های فراوان و بعضاً مضحک آن سبب شد که مدیران شرکت با انتقادات فراوانی رو به رو شوند و عده ای آن را یک شکست تمام عیار برای اپل و iOS به حساب آوردند.

اما اهالی کوپرتینو در طی دو سال گذشته با صبر و حوصله زیاد در جهت بهبود سرویس نقشه خود تلاش کردند و حالا دیگر کسی با دیده تحقیر یا تمسخر به آن نگاه نمی کند.

البته Apple Maps هنوز راه زیادی در پیش دارد تا بتواند خود را به عنوان رقیبی تمام عیار برای سرویس نقشه گوگل نشان دهد. بسیاری مهمترین نقص فعلی Apple Maps را نداشتن قابلیت Street View می دانند. (حداقل در کشورهایی مثل آمریکا و انگلستان که جزئیات نقشه اپل با گوگل مپس برابری می کند.)

سایت AppleInsider عنوان کرده که ون های تصویربردار اپل در ماه های اخیر با سرعت و تعداد زیاد در حال ثبت تصاویر از خیابان ها هستند. طبق ادعای این سایت، در چند هفته اخیر حجم فعالیت این ون ها بیشتر هم شده،‌ بنابراین آنها حدس می زنند که ممکن است اپل بخواهد از این قابلیت جدید در خلال کنفرانس سالانه WWDC در ماه ژوئن رونمایی کند. بسیاری ویژگی Street View را به عنوان یکی از مهمترین قابلیت های سیستم عامل iOS 10 می دانند.

برخی از کاربران وبسایت AppleInsider گزارش کرده اند که شاهد حرکت ون های تصویربردار اپل در ساعات بعد از غروب آفتاب و حتی نیمه شب در خیابان ها و بزرگراه های نیویورک بوستون بوده اند.

گزارش های قبلی حاکی از آن بودند که اپل قصد دارد سرویس Street View خود را با جلوه های بصری بیشتری نسبت به قابلیت مشابه در نقشه های گوگل ارائه دهد. در هر حال می بایست تا ماه ژوئن و آغاز کنفرانس توسعه دهندگان اپل منتظر ماند و دید آنها چگونه می خواهند کاربران را مجاب به جایگزینی گوگل مپس با سرویس نقشه اختصاصی خود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی