ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اژدها وارد می شود؛ معرفی بازی Super Dragon Adventures

وقتی المان های جهان سونیک و انیمه درگون بال با هم ترکیب شوند، چه اتفاقی می افتد؟ Super Dragon Adventures می تواند پاسخ این سوال باشد. بازی رانر استودیوی SaiyGames اگرچه ایده اریجینالی ندارد، اما با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

وقتی المان های جهان سونیک و انیمه درگون بال با هم ترکیب شوند، چه اتفاقی می افتد؟ Super Dragon Adventures می تواند پاسخ این سوال باشد.

بازی رانر استودیوی SaiyGames اگرچه ایده اریجینالی ندارد، اما با گرافیک بسیار چشم نواز و گیم پلی نوستالژیکش مطمئنا می تواند دل طرفداران جوجه تیغی مشهور سگا و انیمه بی همتای ژاپنی را بدست آورد.

1

همانطور که گفتیم و از تصاویر هم پیداست، Super Dragon Adventures ایده اریجینالی ندارد، اما در عوض می توان آن را یک کپی باکیفیت و درجه یک بشمار آورد. گرافیک و انیمیشن های بازی به قدری نرم و روان اند که به آسانی می توانید از سبک و سیاق کپی شده اش از سونیک و شباهت بسیار زیاد قهرمان بازی به Goku درگون بال چشم پوشی کنید.

گیم پلی هیچ فرقی با سری بازی های سونیک ندارد، فقط ظاهر عوض شده. در Super Dragon Adventures مثل تمام عناوین رانر ساید اسکرولر، انبوهی از دشمنان و موانع خطرناک بر سر راهتان قرار دارند که باید پیش از اتمام زمان، پشت سرشان بگذارید.

3

کاراکتر اصلی بازی به اندازه سونیک فرز و سریع نیست، بنابراین برای جبران این نقص باید به مشت و لگد و پرتاب گلوله های آتشین (به سبک درگون بال) متوسل شود. اگر با سیستم کنترل نه چندان خوشایند بازی کنار بیایید، حمله به دشمنان را یکی از جنبه های بسیار سرگرم کننده این بازی خواهید یافت.

Super Dragon Adventures با تنوع بسیار خوبی که در مراحل دارد، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات کسل کننده و ملال آور شما باشد. این بازی را می توانید با حجمی در حدود چهل مگابایت روی دستگاه های اندرویدی تجربه کنید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Super Dragon Adventures

Super Dragon Adventures

سازنده: SaiyGames قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s_ali_a
    s_ali_a | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    We're sorry, the requested URL was not found on this server.

  • محمد
    محمد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    دیجی جون همین طور خبرهای بازی بزار خیلی ممنون ازت

مطالب پیشنهادی