ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل صدای زنانه را نیز به اپلیکیشن تبدیل متن به صوت خود افزود

اگر جزء کاربرانی هستید که از ابزار تبدیل متن به صدای گوگل استفاده می کنند شاید از شنیدن صدای مردانه ی این قابلیت خسته شده باشید. از این رو این نوید را به شما می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اگر جزء کاربرانی هستید که از ابزار تبدیل متن به صدای گوگل استفاده می کنند شاید از شنیدن صدای مردانه ی این قابلیت خسته شده باشید. از این رو این نوید را به شما می دهیم که کاربران اندرویدی به زودی امکان انتخاب میان صدای مردانه و زنانه را پیدا خواهند کرد.

به ادعای شرکت ساکن مانتین ویو این قابلیت به همراه نسخه 3.8 اپلیکیشن Text-to-speech عرضه می گردد.

این اپلیکیشن قادر است محتواهای نوشتاری روی صفحه و متن کتاب های الکترونیکی خریداری یا دانلود شده توسط کاربر را با صدای بلند برای او قرائت کند. همچنین هنگام استفاده از اپلیکیشن «مترجم گوگل» نرم افزار مورد بحث تلفظ صحیح کلماتی خارجی را برایتان بازگو می نماید.

برای تغییر صدا در این اپ باید به بخش تنظیمات دستگاه رفته و گزینه  Language & input (زبان و ورودی) و سپس Text-to-speech output (خروجی متن به صدا) را انتخاب نمائید. پس از این مرحله در کنار «موتور تبدیل متن به صدا» آیکون تنظیمات را خواهید دید، روی آن کلیک نموده و سپس گزینه «دانلود و نصب داده های صوتی» را انتخاب نمائید. از این بخش می توانید زبان های مورد نظر خود را بیابید.

در آخر باید یادآوری نمائیم این به روز رسانی هنوز ارائه نگشته و اگر صبرتان نیست که از آن استفاده کنید می توانید از وب سایت اصلی این اپ، APK آن رادریافت نمائید. در ادامه چند تصویر از آپدیت برنامه تبدیل متن به صدا را مشاهده خواهید نمود.

Befoire-the-update-the-Text-to-speech-page-looked-like-this-w600

Google-adds-new-male-and-female-voice-options-to-its-Text-to-Speech-tool-w600

With-the-update-users-will-get-more-vocal-choices-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی