ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های آفلاین؛ معرفی ده بازی موبایل بدون نیاز به اینترنت [قسمت دوم]

با وجود بازار داغ بازی های آنلاین، نبود دسترسی همیشگی به اینترنت به یکی از بزرگترین معضلات کاربران برای پر کردن اوقات فراغت شان تبدیل شده. بهترین راه حل در این مواقع، داشتن بازی هایی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

با وجود بازار داغ بازی های آنلاین، نبود دسترسی همیشگی به اینترنت به یکی از بزرگترین معضلات کاربران برای پر کردن اوقات فراغت شان تبدیل شده. بهترین راه حل در این مواقع، داشتن بازی هایی روی تلفن های هوشمند است که در طول انجام دادن آنها نیازی به اتصال دائمی اینترنت نباشد.

در ادامه مقاله هفته گذشته، این هفته نیز چند بازی آفلاین بسیار عالی و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

Shadowrun Returns

Shadowrun-Returns-

با پیشرفت صنعت گیمینگ، علاقه عموم مردم نیز با تغییراتی مواجه شد و به دنبال آن برخی سبک ها حضور کمرنگ تری در بازی های ویدیویی پیدا کردند. با این وجود، در چند سال اخیر آثار مستقل توانستند بار دیگر سبک های فراموش شده را بر سر زبان ها انداخته و خاطرات خوش گذشته را زنده کنند. Shadowrun Returns را می توان از بهترین مثال ها برای اثبات این حرف دانست؛ یک عنوان نقش آفرینی تاکتیکی با سیستم مبارزات نوبتی و دوربینی ایزومتریک. به مانند دیگر آثار این سبک می توانید شخصیت تان را از بین کلاس های مختلفی انتخاب کرده و در طول بازی ارتقا دهید. ویژگی های مثبت Shadowrun Returns تجربه اش را برای هر نقش آفرینی بازی واجب می کند.

Shadowrun Returns

Shadowrun Returns

سازنده: Harebrained Schemes قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 460 / 801 مگابایت زبان:

Does Not Commute

Does-Not-Commute

توضیح ایده Does Not Commute کمی سخت است. در بازی کنترل وسیله نقلیه ای را داشته و باید آن را به پایان مسیر مشخص شده برسانید. پس از اتمام این کار، هدایت وسیله دیگری را برعهده گرفته و همان کار را در مسیری متفاوت انجام می دهید. نکته متمایز کننده Does Not Commute نسبت به آثار هم سبک، تاثیر حرکات انجام شده در کل بازیست. به عبارت دیگر، پس از رسیدن وسیله به مکان مشخص شده و کنترل وسیله نقلیه دیگر، وسیله نقلیه قبلی همان مسیر و حرکاتی که شما رفته اید را تکرار کرده و این چرخه تا پایان ادامه خواهد داشت. Does Not Commute تجربه لذت بخشی است، سعی کنید آن را از دست ندهید.

Does not Commute

Does not Commute

سازنده: Mediocre قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 55.4 / 39.1 مگابایت زبان:

Shadow Fight 2

shadow-warrior

با وجود حضور انبوه عناوین سبک مبارزه ای برای اسمارت فون ها، آثار اندکی توانستند به موفقیت دست یابند. Shadow Fight 2 یکی از این آثار است. مشابه دیگر عناوین سبک مبارزه ای، در بازی با انتخاب یک کاراکتر به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت. حضور یک کنترل بسیار بهینه شده برای صفحات لمسی، حرکات مختلف و سبک گرافیکی خاص، به خودی خود می توانند هر فردی را جذب نمایند اما سازندگان برای زیباتر شدن اثرشان عناصر نقش آفرینی را نیز چاشنی کار کردند. بدین ترتیب می توانید مبارز خود را شخصی سازی کرده و در طول بازی ارتقا دهید.

Shadow Fight 2

Shadow Fight 2

سازنده: Nekki GmbH قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 115 / 89 / 255 مگابایت زبان:

The Room Three

room-three

آخرین ساخته استودیو Fireproof Games را می توان به راحتی در لیست بهترین های سبک پازل در تاریخ اسمارت فون ها جای داد. داستان The Room Three از این قرار است که بازیکن به جزیره ای دور افتاده سفر کرده و باید از رازهای آن پرده بردارد. همانند دو قسمت قبلی، در بازی با حل پازل های مختلف می توانید به اتاق های بیشتری دسترسی داشته و داستان بازی را متوجه شوید. اتمسفری بی نظیر، پازل های خلاقانه و کنترل عالی موجب شد تا The Room Three در زمان عرضه جوایز گوناگونی را کسب کرده و امتیازات بالایی را دریافت کند. علاوه بر این، پایان های مختلف می تواند برای تجربه دوباره، بازیکن را ترغیب نماید.

The Room Three

The Room Three

سازنده: Fireproof Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 575 / 539 مگابایت زبان:

Swamp Attack

swamp-attck-screenshot

دفاع از قلعه [Tower Defense] یکی از محبوب ترین سبک های بازی در اسمارت فون هاست. برخلاف دیگر آثار معمول این سبک، در Swamp Attack کنترل فردی را خواهید داشت که روی صندلی اش تکیه داده و با ضربه زدن به صفحه لمسی، به دشمنان شلیک می کند. همچنین، سازندگان برای تنوع، استراتژی های متفاوتی مانند: تله گذاری را نیز در بازی گنجانده اند. حضور مراحل گوناگون با موجودات متنوع، قابلیت خرید سلاح های مختلف و سبک گرافیکی کارتونی آن باعث می شود تا در هنگام تجربه Swamp Attack احساس خستگی نکنید.

Swamp Attack

Swamp Attack

سازنده: Outfit7 قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 97.9 / 47 / 79.95 مگابایت زبان:

بازی های معروف

عناوین نام برده در فهرست زیر را بدون شک همگان می شناسید، بنابراین معرفی آنان در این بخش کار بیهوده ای به نظر می رسید. با این وجود، برای راحتی خیالتان از این که بازی های آفلاین بسیار زیادی برای سرگرم شدن وجود دارد، از آنان غافل نشدیم. با کلیک روی هر کدام می توانید توضیحات مربوطه را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    Shadow Fight 2 خیلی عالی و سخت هستش
    پیشنهاد میکنم بازی کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی