ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تیزر جدید لنوو: در MWC 2016 منتظر یک موبایل فلزی باشید

شعبه هند لنوو امروز تیزری را به نمایش درآورده و در آن وعده ی معارفه موبایلی فلزی و خارق العاده را طی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ داده است که از چند روز دیگر در شهر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

شعبه هند لنوو امروز تیزری را به نمایش درآورده و در آن وعده ی معارفه موبایلی فلزی و خارق العاده را طی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ داده است که از چند روز دیگر در شهر بارسلون آغاز می شود. در توییتِ مرتبط به پوستر این دستگاه جدید آورده شده، منتظر محصولی جذاب باشید که تمامی جزئیاتش از پایه و به شکلی دقیق مهندسی گشته اند.

لنوو می افزاید خودتان را حاضر نمایید و منتظر ضربه نهایی بمانید. ناگفته نماند به باور برخی از منابع از جمله سایت «Android Authority» دستگاه بالا تا حد زیادی شبیه به "لنوو لمون ۳" است که طی ماه گذشته در کشور چین مورد پرده برداری قرار گرفت.

اینکه برند مورد بحث در این دیوایس تغییر به خصوصی پدید آورده یا صرفاً می خواهد آن را با قیمتی ارزان تر به اهالی هند عرضه نماید (و این موضوع را نیز در MWC‌ امسال اعلام کند) هنوز مشخص نیست. موبایل یاد شده هم اکنون در کشور چین با قیمتی معادل ۱۰۰ دلار به فروش می رسد که این رقم تقریباً‌ نصف هزینه ای به حساب می آید که می بایست برای تهیه وان پلاس اکس بپردازید.

ضمناً‌ لمون ۳ را می توان رقیب مستقیم Redmi 3 از شیائومی دانست که تقریباً با هزینه ای مشابه در سرزمین اژدهای سرخ به کاربران ارئه می گردد. اسمارت فون مذکور از نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD بهره می برد، به چیپست اسنپدراگون ۶۱۶ مجهز شده، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD)، در قسمت پشتی اش از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و در بخش جلویی اش از دوربینی ۵ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد و باتری ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی، پشتیبانی از LTE دو درگاه سیم کارت و اسپیکرهای دوگانه استریو نیز از دیگر ویژگی های حائز اهمیت اش هستند.

همانطور که می دانید تا آغاز کنگره جهانی موبایل کمتر از یک هفته باقی است و به زودی می توانیم راز این تیزر لنوو و اینکه آیا محصول جدیدی در راه است یا خیر را در یابیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    What is Tiseresh??
    :)))))))

مطالب پیشنهادی