ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کفش هوشمند IOFIT با همکاری سامسونگ به کنگره جهانی موبایل می آید

به نظر می رسد تصمیم شرکت های تکنولوژیک در زمینه هوشمند سازی پوشیدنی ها کاملا جدیست. در این میان سامسونگ خبر داده که در کنگره جهانی موبایل یک کفش هوشمند IOFIT را معرفی خواهد کرد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

به نظر می رسد تصمیم شرکت های تکنولوژیک در زمینه هوشمند سازی پوشیدنی ها کاملا جدیست. در این میان سامسونگ خبر داده که در کنگره جهانی موبایل یک کفش هوشمند IOFIT را معرفی خواهد کرد.

IOFIT کفش سفارشی شده ای است که داده های دقیقی از فعالیت های ورزشی تان را به شما ارائه می دهد. به جای اینکه این محصول صرفا تعداد قدم های برداشته شده را نمایش دهد، به شکل لحظه به لحظه حالت های مختلف شما را مورد آنالیز قرار می دهد.

این کفش همچنین برای کار کردن شخص با یک مربی ورزشی نیز بهینه شده، به این شکل که با دستگاهی دیگر، نظیر یک تلفن هوشمند، هماهنگ شده و به شکل همزمان داده های مرتبط با ورزش کردن شخص را برای وی ارسال می نماید. در واقع کفش های سامسونگ به جای اینکه بر مربیگری مجازی تکیه کنند، تلاش می کنند رابطه مربی با ورزشکار را بهبود بخشند.

IOFIT_IMG1-800x534-w600

در هر کفش، یک کفی به کار رفته که مدار و سنسورها در آن قرار گرفته اند و باتری آنها نیز تا ده روز دوام دارد. لازم به اشاره است که IOFIT در واقع نام یک کمپانی مجزاست که منابع مالی آن از سوی سامسونگ تامین می شوند. آنطور که خبر می رسد، این شرکت هنوز به عنوان یک استارتاپ مستقل به کار مشغول است و سخنگوی سامسونگ نیز بیان می کند که شرکت متبوعش هنوز هزینه های مالی این استارتاپ را پرداخت می کند.

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به نمونه اولیه این کفش ها هستند ولی IOFIT تصمیم دارد آنها را در کنار سایر محصولات سامسونگ در کنگره جهانی موبایل به نمایش کشد. این شرکت همچنین امیدوار است که با یاری غول کره ای بتواند کفش های هوشمند خود را تا پایان سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی