ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تلفن هوشمند میان رده LG K8 را در سکوت خبری معرفی کرد

ال جی این تازگی ها دستگاه های مختلفی را معرفی کرده و برای نمونه در جریان نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی (CES) که ماه گذشته در لاس وگاس برگزار شد، تلفن های هوشمند K4، K7 و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

ال جی این تازگی ها دستگاه های مختلفی را معرفی کرده و برای نمونه در جریان نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیکی (CES) که ماه گذشته در لاس وگاس برگزار شد، تلفن های هوشمند K4، K7 و K10 را معرفی نمود و جالب است بدانید که در دو روز اخیر نیز دستگاه های متعددی از سوی این کمپانی کره ای رونمایی شدند.

برای نمونه این شرکت روز گذشته موبایل های اکس اسکرین و اکس کم را معرفی کرد و در کنار آن، پرده ها را از روی یک هدست بلوتوثی به نام Tone Platinum کنار زد. اوایل امروز نیز این شرکت Stylus 2 را معرفی کرد و اعلام داشت که این دستگاه در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد.

حالا نیز یکی دیگر از محصولات تازه ای شرکت یاد شده از فضای مجازی سر برآورده منتها با این تفاوت که این معرفی در سکوت خبری اتفاق افتاده است.

دستگاهی که از آن صحبت می کنیم  LG K8 (با شماره مدل K350N) نام دارد که در واقع یکی دیگر از اعضای خانواده تلفن های هوشمند میان رده الجی از سری K است که در سکوت خبری در برخی از بازارهای جهانی از جمله مجارستان معرفی شد.

در لیست مشخصات این موبایل به امکاناتی نظیر نمایشگر In-cell Touch IPS پنج اینچی با رزلوشن 720p (یا 1280 در 720 پیکسل) اشاره شده است که شیشه آن از نوع 2.5D اندک خمیده است.

این موبایل همچنین از پردازنده چهار هسته ای و 64 بیتی مدیاتک به نام MT6735 بهره می برد که به پردازنده گرافیکی Mali-T720 مجهز شده است. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به 1.5 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش ال ای دی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی اشاره نمود.

اندروید مارشملو از قبل روی این موبایل بارگذاری شده که به رابط کاربری الجی مزین گردیده. باتری دستگاه نیز 2125 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن برای کاربر وجود خواهد داشت و ابعاد کلی بدنه نیز برابر با 144.6 در 71.5 در 8.7 میلی متر و وزن آن نیز 156 گرم عنوان شده.

اگر به عکس های تهیه شده توسط این دستگاه نگاه کنید متوجه خواهید شد که دکمه های فیزیکی آن در قسمت پشت بدنه قرار گرفته و پنل پشتی موبایل نیز بافت دار است.

LG K8 comes در دو رنگ سفید و آبی عرضه می گردد و هنوز مشخص نیست که قیمت نهایی آن چقدر است یا دقیقا از کی به بازار عرضه می شود. انتظار می رود که شرکت سازنده در روزهای آتی و در جریان کنگره جهانی موبایل اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول منتشر نماید.

LG-K8_1

LG-K8_2

LG-K8_4

LG-K8_5

LG-K8_6

LG-K8_7

LG-K8_9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    انصافا واسه میان رده قیافه خوبی داره

مطالب پیشنهادی