ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در سال جاری موبایل های بیشتری از خانواده X معرفی خواهد کرد

دیروز صبح شرکت LG خبر داد که از دو موبایل جدید در کنگره جهانی موبایل پرده بر می دارد. در کنار این خبر، شرکت کره ای برخی مشخصات پایه ای محصولات مورد بحث را منتشر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

دیروز صبح شرکت LG خبر داد که از دو موبایل جدید در کنگره جهانی موبایل پرده بر می دارد. در کنار این خبر، شرکت کره ای برخی مشخصات پایه ای محصولات مورد بحث را منتشر کرد و تصویری از موبایل های X Cam و X Screen را توسط رسانه ها به دست کاربران رساند.

همینجا لازم به اشاره است که سری X، خانواده جدیدی در بین موبایل های ال جی است. حال به نظر می رسد که LG تصمیم دارد اعضای جدیدی به این خانواده تازه از راه رسیده اضافه کند و در سال جاری آنها را به دست کاربران برساند.

بر اساس گفته Evan Blass، در سال ۲۰۱۶ ال جی موبایل های دیگری از خانواده X با نام های X speed، X style، X max و X power معرفی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا موبایل های یاد شده قرار است در مقطعی مشخص از سال جاری با هم معرفی شوند یا شاهد رونمایی از آنها به شکل جداگانه باشیم. در حال حاضر صرفا می توان حدس زد که نمونه speed احتمالا از پردازنده ای پرقدرت بهره می برد، نمونه مکس شاید نمایشگری بزرگ داشته باشد، یا اکس پاور موبایلی باشد با باتری حجیم.

روز گذشته زمانی که ال جی از دو موبایل اکس اسکرین و اکس کم پرده برداشت، بیان نمود که این دو دستگاه، محصولاتی میان رده خواهند بود و بعید نیست سایر موبایل هایی که از آنها نام بردیم هم چنین باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی