ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار پوستری که از وجود دو اسپیکر باکیفیت در موبایل آتی لنوو خبر می دهد

شرکت چینی لنوو به تازگی پوستری منتشر نموده که در آن به طور ویژه به وجود دو اسپیکر بسیار باکیفیت در موبایل بعدی اش اشاره شده است. همان طور که در عکس می توانید مشاهده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

شرکت چینی لنوو به تازگی پوستری منتشر نموده که در آن به طور ویژه به وجود دو اسپیکر بسیار باکیفیت در موبایل بعدی اش اشاره شده است. همان طور که در عکس می توانید مشاهده نمائید پرچمدار آتی این کمپانی در بخش پشتی خود دو اسپیکر دارد و در بالای آن به آلمانی عبارت "Speaker Uber Alles" نوشته شده که مفهوم کلی آن به این معناست که این اسپیکرها بسیار بهتر و با کیفیت تر از تمامی بلندگوهای موجود در اسمارت فون های کنونی خواهند بود.

با اینکه این دستگاه دو شبکه خروجی صدا دارد اما گویا اصوات فقط از یکی از آنها بیرون می آید، در نتیجه تلفن هوشمند مورد بحث صدای «مونو» خواهد داشت نه «استریو». اما اگر عکس را درست نگاه کنید کلمه «دالبی» نیز در بالای اسپیکرها حک گشته.

سایت Slash Gear به نقل از یک منبع ناشناس در مورد ویژگی های این اسمارت فون عنوان داشته که احتمالا این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی مجهز خواهد بود و قلب تپنده آن را نیز چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 616 تشکیل داده.

از دیگر مشخصه های ذکر شده برای این دیوایس می توان به پردازنده گرافیکی آدرنو 405، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 128 گیگابایت، پشتیبانی از بلوتوث 4.0 و USB 2.0 اشاره نمود و همچنین گفته می شود بدنه ی دستگاه آلومینیومی است.

با توجه به شنیده ها، اسمارت فون مورد بحث در تاریخ سوم اسفند ماه در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی خواهد شد که فاصله چندانی با آن نداریم و دوشنبه هفته ی آتی است و بدون شک اخبار مربوط به آن را پوشش خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی