ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاهکار تکنولوژی؛ مصرف سوخت 2.1 لیتری ب ام و سری هفت با قدرت 326 اسب بخار

مرسدس بنز S CLASS سردمدار کلاس خودروهای تشریفاتی و لوکس است و بیش از هر خودرو لوکس دیگری در سرتاسر جهان مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. حتی بر اساس آمار های موجود، معرفی مدل ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

مرسدس بنز S CLASS سردمدار کلاس خودروهای تشریفاتی و لوکس است و بیش از هر خودرو لوکس دیگری در سرتاسر جهان مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

حتی بر اساس آمار های موجود، معرفی مدل کاملا تازه ب ام و سری هفت در سال 2015 نتوانست تغییر بر روند صعودی فروش اس کلاس بگذارد اما ب ام و دست از تلاش برنداشته و اخیرا سه مدل کاملا جدید و متفاوت از لوکس ترین محصول خود را معرفی کرده است.

BMW 740e iPerformance

مدل هیبریدی 740e از یک پیشرانه 2.0 لیتری توربو نیرو می گیرد اما به لطف تکنولوژی موتور جدید ب ام و از سری b48 قادر است 258 اسب بخار قدرت احتراق داخلی را تحویل چرخ های عقب دهد.

BMW 740e iPerformance

این در حالیست که به لطف تکنولوژی هیبریدی ب ام و که با همکاری تویوتا حاصل شده، حدود 88 اسب بخار قدرت ماحصل موتورهای برقی نیز تحویل چرخ های جلو می شود و بدین ترتیب 740e در مجموع 326 اسب بخار توان را در اختیار راننده قرار می دهد که رقمی مناسب برای یک سدان لوکس و سایز بزرگ محسوب می شود.

BMW 740e iPerformance

این تمام ماجرا نیست، چرا که مصرف سوخت تنها 2.1 لیتر و آلایندگی ناچیز 49 گرم به ازای هر کیلومنر پیمایش از دیگر ویژگی های این خودرو پاک و اقتصادی اما لوکس و خانوادگی به حساب می آید.

BMW 740e iPerformance

BMW 740e iPerformance

BMW 740e iPerformance

ب ام و قصد دارد با استفاده از این آرایش فنی سه محصول دیگر هیبریدی را نیز در کلاس های ب ام و سری سه، مدل شاسی بلند سایز متوسط X5 و محصول چند منظوره 225 اکتیو تورر از خانواده سری دو راهی بازار کند تا برای هر سیلقه و نیازی، محصولی هیبریدی با مصرف اندکی و آلایندگی ناچیز در دسترس باشد.

BMH-6

از سوی دیگر این خودروساز آلمانی قدرتمندترین مدل از سری هفت را نیز برای نمایشگاه ژنو تدارک دیده است. این محصول که با کد 760IL شناخته می شود یک سوپر سدان استثائی با موتور V12 تویین توربو 6.6 لیتری و قدرت 600 اسب بخار است.

BMH-11

BMW M760Li xDrive

شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه ای این مدل را در زمره سریعترین مدل های ب ام و قرار می دهد ضمن آنکه چندین قطعه فنی و تزیینی مخصوص این مدل تدارک دیده شده اند تا ظاهر و باطن 760IL نسبت به سایر برادرانش خاص و متمایز باشد.

BMW M760Li xDrive

این سوپر سدان همچنین به سامانه فرمان چهارچرخ (چرخ های عقب نیز فرمان پذیر هستند) مجهز شده تا ضمن افزایش لذت رانندگی، مانور دهی و هندلینگ این ناو لوکس نیز بهبود یابد.

BMW M760Li xDrive

به هرحال ب ام و تمام تلاش خود را به کار بسته تا سهمی از بازار سدان های فول سایز لوکس را از آن خود کند اما مشتریان این کلاس همچنان توجه بیشتری به سدان های تشریفاتی مرسدس بنز نشان می دهند تا ساخته های اسپرت و جذاب ب ام و.

BMH-10

BMW M760Li xDrive

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    به نظرم بی ام دبلیو واقعا داره مسخره میشه کم کم...

  • م
    م | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    ﺣﺘﻲ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﻧﺼﻒ اﺱ ﻛﻼﺱ...
    اﺧﻪ اﻳﻦ ﺟﻴﻪ?!! اﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻲ اﻡ و اﻓﺘﺎﺩ ﺩﺳﺖ ﻫﻨﺪ ﻫﻴﭽﻲ اﺯش ﻧﻤﻮﻧﺪ...

  • ali
    ali | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    اون از i8 که میگفت زیر ۲هست .الان میبینی در واقعیت صدی 7 میسوزونه.

    • احسان v10
      احسان v10 | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

      سلام داداشم اینجا ایران هست
      بنزین یورو 2 داریم.نه کشور خارجی که یور 5 دارن

      وقتی یورو 2 هست معلومه اینقدر میسوزونه

      الان پراید رو بخوای بنزین کشور خارجی بزنی توش هنگ میکنه خخخخ

مطالب پیشنهادی