ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن روبانو؛ گردآورنده کالاهایی که دوستشان دارید

سلیقه هر فرد انعکاسی است از روحیات او، شرایط زندگی و فرهنگی که در آن رشد کرده؛ بنابراین وسعت سلیقه ها به بزرگی جمعیت انسان هاست. مثلا در خرید لباس که امری کاملا سلیقه ای است، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سلیقه هر فرد انعکاسی است از روحیات او، شرایط زندگی و فرهنگی که در آن رشد کرده؛ بنابراین وسعت سلیقه ها به بزرگی جمعیت انسان هاست. مثلا در خرید لباس که امری کاملا سلیقه ای است، بعضی محصولات رنگارنگ و فانتزی را می پسندند و برخی دیگر، ترجیح می دهند تا لباس های ساده بپوشند.

شاید شما به خوبی سلیقه خودتان در خرید لباس و زیورآلات را بشناسید، اما ممکن است هیچ وقت چیزی را که می خواهید در بازار پیدا نکنید. یا اینکه برای خرید کادوی تولد برای یک دوست، شهر را زیر و رو کنید و به دلیل عدم شناخت کافی به سلیقه او، دست خالی به منزل برگردید. در چنین مواقعی، اپلیکیشن "روبانو" می تواند در نقش یک مشاور و پیشنهاد دهنده خوب برای خریدتان ظاهر شود.

شاید با دیدن اسکرین شات های روبانو، ذهنتان به سمت فروشگاه های اینترنتی همچون دیجی کالا رفته باشد، اما اشتباه نکنید؛ روبانو چیزی به شما نمی فروشد، بلکه محصولات فروشندگان از سراسر اینترنت را برای شما گردآوری می کند.

Robano 2

بالاپوش، شلوار، کفش، کیف، ساعت، قاب اسمارت فون، وسائل دکوری خانه و ... مواردی هستند که در روبانو به چشمتان خواهد خورد؛ چیزهایی که هم مصرف شخصی دارند و هم برای هدیه دادن مناسب هستند. با اشاره روی هر محصول، قیمت و اطلاعات تماس فروشگاه ارائه کننده اش را مشاهده می کنید.

تا این لحظه، فروشندگان فعال در روبانو اکثرشان کانال های تلگرام هستند، اما بعید نیست که در صورت استقبال از اپ، پای فروشگاه های اینترنتی بزرگ هم به آن باز شود.

اگر به دنبال محصول خاصی هستید و پیدایش نمی کنید، روبانو با آنالیز لایک هایی که پای محصولات مشابه زده اید ممکن است در بخش پیشنهادات شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. خوشبختانه پیشنهادات روبانو به صورت تصادفی هستند، و با ترتیب از پیش تعیین شده به نمایش در نمی آیند، بنابراین با هر بار رفرش کردن صفحه محصولات جدید و متنوعی را شاهد خواهید بود.

روبانو، این اپلیکیشن خوب ایرانی فعلا برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده، اما نسخه iOS آن نیز به زودی برای کاربران آیفون و آیپد در اپ استور قرار خواهد گرفت.

روبانو | Robano

روبانو | Robano

سازنده: Robano قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سهيل
    سهيل | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    از دوستان ميخوام بدونم كه آيا چنين اپليكيشن هايي، منبع درآمدي براي سازنده دارن؟
    چطور نرم افزارهاي رايگان، درآمد كسب ميكنند "در ايران" ؟

مطالب پیشنهادی