ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیسان از نوعی صندلی با قابلیت پارک خودکار پرده برداشت

حرکت انسان در محیط پیرامون از طریق وسایل نقلیه موتوری و کوچک ایده ایست که هنوز تا تحقق آن زمان درازی باقیست با این همه، کارشناسان نیسان به تازگی موفق شده اند با ابداع صندلی هایی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

حرکت انسان در محیط پیرامون از طریق وسایل نقلیه موتوری و کوچک ایده ایست که هنوز تا تحقق آن زمان درازی باقیست با این همه، کارشناسان نیسان به تازگی موفق شده اند با ابداع صندلی هایی که می توانند خود را پارک کنند به این ایده رنگ واقعیت بدهند.

کافیست که یکبار کف بزنید تا این صندلی های آینده نگرانه در جای خود قرار گیرند و از این طریق دفتر و اتاق کنفرانس های خود را تمیز و مرتب نگه دارید.نیسان اعلام کرده این صندلی ها از طریق چهار دوربینی دنبال می شوند که روی دیوارها نصب می شوند و سپس به صورت همزمان و از طریق وای فای تحت کنترل درآورده می شوند.

نکته ای که باید در پایان به آن اشاره نماییم این است که صندلی های تازه نیسان به این زودی ها وارد بازار نمی شوند و ویدئویی که در ادامه خواهید دید هم صرفا با هدف به نمایش گذاشتن تکنولوژی دستیار پارک هوشمند این خودروساز ژاپنی تهیه گردیده است و به همین جهت انتظار می رود که تا چند سال آتی همچنان لازم باشد صندلی های دفتر کارتان را به صورت دستی در جایشان قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی