ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترند فورس: سهم بازار مک بوک های اپل در سال 2015 بالای 10 درصد بوده

کاملا پر واضح است که در مبحث کامپیوتر، لپ تاپ ها و دسک تاپ های اپل سهم زیادی در بازار ندارند. البته بر اساس گزارش جدید TrendForce اخیرا مک بوک های این کمپانی مورد توجه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۵

کاملا پر واضح است که در مبحث کامپیوتر، لپ تاپ ها و دسک تاپ های اپل سهم زیادی در بازار ندارند. البته بر اساس گزارش جدید TrendForce اخیرا مک بوک های این کمپانی مورد توجه کاربران بیشتری قرار گرفته اند و بر میزان عرضه آنها افزوده می گردد.

بر مبنای جدیدترین آماری که منتشر گشته به نظر می رسد خط تولید مک بوک در سال جاری میلادی فروش بیشتری را برای اهالی کوپرتینو رقم خواهد زد زیرا در 2014  سهم بازار این محصولات 9.3 درصد بوده و در سال 2015 به رقم 10.34 درصدی رسید. پیرو همین امر از جایگاه ششم جدول به جایگاه چهارم صعود نمود و از برندهایی همانند ایسر و ایسوس که در این حوزه بسیار شناخته شده هستند، پیشی گرفت.

باید توجه داشته باشید این آمار روی میزان عرضه این دیوایس ها تاکید دارد نه فروش آنها. همچنین نشان دهنده خوبی از تقاضا نیز به شمار می رود و بر اساس آن می توان فهمید کدام یک از نوت بوک های اپل بیشتر درخواست می شود.

نکته جالب اینکه TrendForce همچنین اشاره داشته میزان عرضه ی کلی لپ تاپ از 2014 به 2015 از 175.5 میلیون به 164.4 میلیون دستگاه کاهش داشته است. پیرو همین امر آنها گمانه زنی می نماید در سال 2016 میلادی، میزان عرضه حدود 159.2 میلیون دستگاه باشد و احتمال داده می شود امسال با سهم بازار 10.3 درصدی اپل به رتبه پنجم جدول پرفروش ترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ نزول نموده و ایسوس با سهم بازار 10.7 درصدی جای آن را بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی