ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شعبه مکزیک مایکروسافت: آپگرید ویندوز 10 موبایل دهم اسفند ماه از راه می رسد

مایکروسافت در ابتدا قصد داشت که ویندوز 10 موبایل را در پایان سال 2015 میلادی برای دستگاه های بهره مند از ویندوز فون 8.1 ارائه نماید اما در واپسین روزهای سال گذشته، مشخص گردید که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مایکروسافت در ابتدا قصد داشت که ویندوز 10 موبایل را در پایان سال 2015 میلادی برای دستگاه های بهره مند از ویندوز فون 8.1 ارائه نماید اما در واپسین روزهای سال گذشته، مشخص گردید که دارندگان این دستگاه ها باید تا اوایل سال بعد (یعنی 2016) برای دریافت آپدیت منتظر بمانند.

با در نظر داشتن همین مساله بسیاری از اپراتورها به این نتیجه رسیدند که پروسه آپگرید دستگاه های ویندوزی باید از ژانویه آغاز شود اما طولی نکشید که گزارشات قبلی در باب به تعویق افتادن پروسه ارائه آپدیت تا ماه فوریه (یعنی همین ماهی که درآن به سر می بریم) تقویت شد.

با این همه، هنوز هم که هنوز است هیچ بیانیه رسمی در خصوص ارائه این آپدیت منتشر نشده است اما یکی از بخش های این شرکت اوایل همین هفته، خواسته یا ناخواسته تاریخ عرضه ویندوز 10 موبایل برای این دستگاه ها را فاش ساخت.

microsoft-mexico-w10m

در واقع شعبه مکزیک مایکروسافت در صفحه فیسبوک خود به مشتریان اعلام کرد که این آپگرید از تاریخ 29 فوریه یعنی دهم اسفند ماه ارائه می گردد و در عین حال یادآور شد که تمامی دستگاه های بهره مند از ویندوز فون 8.1 نمی توانند ویندوز 10 موبایل را دریافت کنند.

سال گذشته مایکروسافت به سایت Neowin گفته بود که در مرحله نخست ده مدل از تلفن های هوشمند بهره مند از ویندوز فون 8.1 این آپگرید را دریافت می کنند. جالب است بدانید که این شعبه، دو هفته قبل از رونمایی موبایل های لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال اطلاعاتی را در خصوص آنها لو داد و اینطور به نظر می آید که مایکروسافت باید تدابیر امنیتی سخت گیرانه تری را در این واحد اعمال نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی