ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز اطلاعات سخت افزاری شیائومی Mi 5
تکنولوژی

درز مشخصات کامل شیائومی Mi 5؛ نمایشگر ۵.۲ اینچ و دوربین قدرتمند ۲۶ مگاپیکسلی

تنها یک هفته تا معرفی رسمی شیائومی Mi 5 در خلال نمایشگاه MWC 2016 باقی مانده بود که بالاخره جدول مشخصات کامل سخت افزاری این موبایل مورد انتظار به بیرون درز کرد. حالا دیگر هرآنچه می بایست در مورد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

تنها یک هفته تا معرفی رسمی شیائومی Mi 5 در خلال نمایشگاه MWC 2016 باقی مانده بود که بالاخره جدول مشخصات کامل سخت افزاری این موبایل مورد انتظار به بیرون درز کرد.

حالا دیگر هرآنچه می بایست در مورد خصوصیات سخت افزاری این پرچمدار چینی بدانیم، در اختیار ماست. از جمله نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی، چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته ۲.۱۵ گیگاهرتزی، و در آخر دو نسخه مختلف با رم ۳ و ۴ گیگابایتی. این اطلاعات از اسلایدهایی به دست آمده که گفته می شود برای مراسم رونمایی هفته بعد آماده شده اند.

این اسلایدها همچنین آشکار کرده اند که دوربین اصلی شیائومی Mi 5 دارای سنسوری ۲۶ مگاپیکسلی و مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز بسیار سریع ۰.۰۵ ثانیه ای است. جالب تر این که طبق این اطلاعات، این دوربین از گشادگی دیافراگم خارق العاده f/1.6 بهره خواهد برد. این یعنی عملکرد عالی دوربین در نور کم محیط.

Xiaomi-Mi-5-specs-leak

البته در این میان منابعی هم هستند که دیدگاه متفاوتی دارند، GizChina معتقد است که شیائومی Mi 5 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول ۳ گیگابایت رم دارد، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی آن مجهز به لرزشگیر اپتیکال است و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای دخیره سازی اطلاعات استفاده می کند.

نسخه دوم اما ۴ گیگابایت رم دارد و دوربین آن مجهز به سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۶۴ گیگابایت می رسد.

سایر اطلاعات موجود در جداول تازه درز کرده شامل وجود پورت  USB Type-C در کنار پشتیبانی از کارت حافظه microSD و شبکه LTE می شود. به این لیست جذاب باید قابلیت استفاده از دو سیمکارت، بهره مندی از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام و بازگشت NFC را هم افزود.

ظرفیت باتری این تلفن قدرتمند در میان اطلاعات این اسلایدها نیست، اما شنیده های قبلی حاکی از آن است که شیائومی Mi 5 از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

هنوز نمی توان هیچ کدام از اطلاعات فوق را قطعی دانست و باید تا روز معرفی و قدم گذاشتن هوگو بارا بر روی سن صبر کرد. ما بی صبرانه منتظر آن هستیم که ببینیم این موبایل ساز چینی چگونه می خواهد بزرگانی چون گلکسی S7 و ال جی G5 را به چالش بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    همش الکیه چینیا استاد بازی کردن با اعدادن مثلا میگن چهار هسته با 1.4 آدم میگه عجب سخت افزار خریه وقتی میخری میفهمی درحد یه هسته هم نی....اینم مطمعنم دوربینش الکیه
    من حاظرم گول این چینیارو نخورم و از کمپانی معتبر مثل سامسونگ و اپل خرید کنم به شما هم پیشنهاد میکنم گول اینارو نخورین

    • سامان
      سامان | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

      عزیزم شما رفتی گوشی فیک چینی گرفتی سرت کلاه رفته.
      شیاومی گوشی هاش خیلی با کیفیت و عالین. تا از نزدیک ندیدی و باهاش کار نکردی الکی نظر نده. اصلا اگه بدونی miui چیه دیگه همچین نظری نمیدی

  • کمال
    کمال | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    دوساله که شیائومی ریدمی s1 دارم بعد دوساله بازم ریدمی نوت 3 خریدم واقعا این برند خیلی عالییه و خیلی خوب کارم میکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی