ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مشکلات لانچ گریبانگیر Street Fighter V شدند

سرور های اکثر بازی های آنلاین-محور در روز اول عرضه، به دلیل هجوم بازیکنان، با مشکلات متعددی از کندی گرفته تا قطعی، روبرو می شوند، متاسفانه، Street Fighter V، آخرین نسخه از سری فایتینگ کپکام ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

سرور های اکثر بازی های آنلاین-محور در روز اول عرضه، به دلیل هجوم بازیکنان، با مشکلات متعددی از کندی گرفته تا قطعی، روبرو می شوند، متاسفانه، Street Fighter V، آخرین نسخه از سری فایتینگ کپکام هم از این مشکلات مبرا نیست.

خوشبختانه مسئولین کپکام هم به خوبی از این مشکلات آگاه هستند و سعی در حل آن ها دارند. ساعاتی پیش، سرور های آنلاین این بازی به صورت کامل از سمت خود شرکت به قصد تعمیر و حل ایرادات شان قطع شدند. هر چند به لطف این تعمیرات، اکثر قابلیت های آنلاین SFV، به حالت عادی بازگشته اند، اما هنوز برخی ویژگی های بخش آنلاین از قبیل Battle lounge، با مشکلات نسبتا خفیفی روبرو هستند که در حال حاضر کپکام روی آن کار می کند.

متاسفانه مشکلات روز اول سرور های Street Fighter V و برخی دیگر از مشکلات نسخه PC سبب شد که این بازی، عرضه موفقی را روی پلتفرم پی سی تجربه نکند. SFV در حال حاضر، تنها موفق به کسب 650 دیدگاه مثبت توسط کاربران استیم شده، در حالی که حدود 970 نفر از خریداران این بازی روی این پلتفرم، به آن رای منفی داده اند که موجب شده امتیاز این بازی از دید کاربران به 40 درصد برسد.

مشکلات و قطعی سرور ها تنها مشکلی نیست که کاربران نسخه پی سی با آن دست و پنجه نرم می کنند، عدم پشتیبانی از رنج وسیعی از گیم پد ها و کنترلر ها و عدم امکان تغییر دکمه های صفحه کلید، سایر مشکلاتی هستند که موجب نارضایتی کاربران نسخه پی سی شده اند. فعلا از سمت استدیو سازنده، اخباری مبنی بر عرضه پچی برای حل این مشکلات به گوش نرسیده و کاربران پلتفرم پی سی باید صبر پیشه کنند.

متاسفانه باید علاوه بر این ایرادات، کمبود محتوا در روز عرضه را هم در نظر بگیریم که خشم بسیاری از کاربران را برانگیخته، هر چند قرار است محتویات SFV به صورت کاملا مجانی عرضه شوند و در آپدیت بزرگ ماه مارچ میلادی، ویژگی های بسیاری به بخش تکنفره این عنوان اضافه خواهد شد، اما بازیکنانی که چندان به دنبال بازی های آنلاین رقابتی نیستند و صرفا مایلند به صورت تفریحی خود را در برابر هوش مصنوعی محک بزنند، باید یک ماه صبر کنند.

SFV از بُعد گیم پلی، بی شک یکی از بهترین فایتینگ های عرضه شده تا به امروز است، با گیم پلی ای فوق العاده و عمیق برای دوستداران این ژانر از بازی ها. اما مشکلات بخش آنلاین این بازی و کمبود محتوا در بخش تک نفره، موجب شد که کارنامه کپکام در روز اول عرضه، کمی خدشه دار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی