ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وارن اسپکتور به پروژه ساخت سیستم شاک 3 بازگشت

چندی پیش بود که استودیوی OtherSide Entertainment اعلام نمود ساخت نسخه سوم سری بازی محبوب سیستم شاک بالاخره در دستور کار قرار گرفته و حتی احتمال می رود که برای هدست های واقعیت مجازی نیز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

چندی پیش بود که استودیوی OtherSide Entertainment اعلام نمود ساخت نسخه سوم سری بازی محبوب سیستم شاک بالاخره در دستور کار قرار گرفته و حتی احتمال می رود که برای هدست های واقعیت مجازی نیز عرضه شود. اما اخیرا این استودیو اعلام کرده که وارن اسپکتور، کارگردان اصلی سیستم شاک، به این تیم بازگشته و به صورت تمام وقت در نقش کارگردان استودیو فعالیت خواهد کرد.

البته این تمام ماجرا نیست؛ چرا که اسپکتور قصد دارد روی پروژه سیستم شاک 3 کار کند. وی در بیانیه جدید خود این خبر را به صورت رسمی تایید کرد و گفت:

من اخیرا با دانشجویان آکادمی گیمینگ دانشگاه تگزاس همکاری داشته ام و عاشق کار با آن ها بودم. اما وقتی که فرصتی برای آوردن سیستم شاک 3 به حیات و نشان دادن آن به مخاطبان قرن بیست و یکمی فراهم شد، نتوانستم به آن نه بگویم. کار کردن روی بازی های سیستم شاک یکی از بهترین تجارب کاری من بوده و وصف اینکه چقدر از نشان دادن دوباره کاراکتر SHODAN به بازیکن ها هیجان دارم کار بسیار سختی است.

وارن اسپکتور بخش اعظمی از شهرت خود را مدیون ساخت عناوینی چون Epick Mickey و Deus Ex است، اما طرفداران اسپکتور، وی را با سری بازی سیستم شاک می شناسند. بازگشت وی به تیم توسعه سیستم شاک، مطمئنا خبر بسیار خوبی برای طرفداران آن به شمار می رود و باید دید که بازی مورد بحث زیر نظر وی چه سرنوشتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی